– به گزارش سایت قطره و به نقل ازایکوپرس، سهراب برفروشان با اشاره به اجرای برنامه های متعدد کیفی در چند ماهه اخیر در گروه صنعتی ایران خودرو، از به ثمر نشستن این پروژه ها و تاثیر آن در کاهش شکایات و افزایش رضایتمندی مشتریان خبر داد و گفت: ایران خودرو در راستای ارتقای کیفیت محصولات و ،ب حدا،ری رضایتمندی مشتریان، طرح جامع ارتقای کیفیت و تولید را با تمرکز بر سه محور طراحی و عرضه خودروهای جدید براساس نقشه راه توسعه محصولات، توقف تولید محصولات قدیمی و رفع عیوب مزمن و کیفی سازی محصولات تولیدی فعلی را به اجرا گذاشته است.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو از کاهش 41 درصدی سرانه درخواست ها و شکایات حوزه کیفیت محصولات ایران خودرو در مهرماه امسال در مقایسه با میانگین شکایات سه ماهه پای، سال گذشته خبر داد.
وی با بیان این که تحلیل روند شاخص های کیفی محصولات تولیدی در هفت ماهه ابتدایی امسال، حکایت از کارایی و اثربخشی اقدامات تعریف شده در طرح تحول کیفیت دارد، گفت: این طرح با تعریف 279 پروژه بهبود کیفیت اجرایی شده و آثار آن در حال حاضر به مرور قابل مشاهده در محصولات ایران خودرو است.
|
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 22:352022-11-15اقتصادي
برفروشان تحقق برنامه تجاری سازی خودروهای ناقص در سطح گروه صنعتی ایران خودرو در مهرماه را از جمله اقدامات مهم در مسیر بهبود کیفیت محصولات برشمرد و گفت: با تداوم تولید بدون ک |
آ،ین اخبار سرویس: |
کاهش 41 درصدی شکایات کیفی محصولات ایران خودرو
کاهش 41 درصدی شکایات کیفی محصولات ایران خودرو