کتاب های علوم غریبه قدیمی کتاب های علوم غریبه | maktabdata

از تمام افرادی که آداب نوشتن تعویذ را نمیدانند خواهش میکنیم نوشته ها و دستورات این کتاب را انجام ندهند. زیرا برای خود دردسر ایجاد کرده و سنگینی برای خوشان به همراه می اورند. خرید این مجموعه به افراد مبتدی و بدون اطلاعات مخصوص توصیه نمی‌شود. وارد شدن به مبحث علوم غریبه بدون اطلاعات خسارت آور است. بنده شخصا محتویات کتاب ها را مطالعه نکرده ام و وارد دنیای علوم غریبه نخواهم شد.

کتاب های علوم غریبه قدیمی کتاب های علوم غریبه | maktabdata قبل از اینکه این کلمات را بیان کند، قبلاً در دعای خداوند به دنبال پدر رفته بود. این را به یاد می آوری؟ شاید اولین دعای شما زمانی بود که دعا کردید به مسیح به عنوان نجات دهنده خود تکیه کنید، یا شاید زمانی که در مشکل بودید و دعا می کردید. ممکن است اولین باری باشد که وقتی بزرگ می‌شدید با گروهی در مدرسه یا کلیسا دعا می‌کردید. یا شاید وقتی برای اولین بار سعی کردید با خدا صحبت کنید، در کودکی مثل من بودید.

کتاب سر المستتر در علوم غریبه و جفر و خوابنامه شیخ بهایی و خواص اسماء الله و دانستن بعضی مطالب مجهوله

ابتدا شامل سِحر، پیشگویی با ستاره‌ها (احکام نجوم یا تَنجیم)، چشم‌زدن و شُعبده‌بازی بوده، سپس پنج علم یونانی کیمیا، لیمیا، هیمیا، سیمیا و ریمیا به آنها اضافه شد. نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود. براتی در این کتاب مورد نظر، از «طهران قدیم» جعفر شهری که چند سالی است توسط انتشارات معین منتشر و تجدیدچاپ می‌شود، نیز سند و مدرک آورده و در کنار دیگر اسنادی از پژوهشگرانی چون مهرداد بهار از آن‌ها بهره برده است. این محصول توسط تولید کننده اصلی (برند) ساخته نمی شود. این کتاب ها از گذشتگان و نیاکان و اساتید بزرگ این علم سینه به سینه به نسل امروز ما منتقل شده اند.

استفاده نادرست و در راه منفی از این کتاب ها و از این علوم , سرنوشت بد و تباهی را , کتب علوم غريبه و طلسمات برای عامل و حتی رجوع کننده به عامل به جهت اجرای افکار منفی رقم خواهد زد . آنها در مورد Rav B. B. Leibovitz می گویند که در کودکی او گاهی اوقات شوخی می کرد و به همین دلیل توسط بزرگانش مجازات می شد. سپس با گریه، سیدور را برداشت و سعی کرد از آن اشک برای دعا استفاده کند! ارزش دارد فریادتان را به بهشت ​​هدایت کنید تا هدر نرود. به هر حال، اشک های ما قطره های شفابخش گرانبهایی هستند. آیا بهتر نیست که درهای بهشت ​​را بگشایند و آسایش و رستگاری را برای ما و تمام جهان به ارمغان آورند.

  • دقیقاً یادم نیست در اولین سفر نمازم چه گفتم، اما تصویری را که بلافاصله هنگام خواندن نماز به ذهنم رسید، به وضوح به یاد دارم.
  • دعا نوع خاصی از دعاست که هدف آن درخواست از خالق برای اجابت خواسته ای خاص است.
  • زیرا برای خود دردسر ایجاد کرده و سنگینی برای خوشان به همراه می اورند.

همچنین در کتابی که این محقق نوشته، اشاره می‌شود که زمانی که اسکندر مقدونی به ایران حمله کرد، یونان در حال ورشکستگی بود. او علاوه بر غله و غلام و کنیز و طلا، اسناد مهم علمی به دست آورد و به وسیله این کتاب‌ها و نوشته‌های علمی دانش و فرهنگ ایرانی را در یونان گسترش داد. در چند فراز از کتاب «بادهای افسون» به این نکته اشاره می‌شود که «به عکس طلسم، جادو همواره از دیرباز عملی مذموم بوده است.» مولف به آیات قرآن و تفسیرشان درباره جادو و جادوگری هم اشاره کرده است. از جمله نظریات موثق و قابل اتکای کتاب، نوشته‌های علامه محمدحسین طباطبایی در این زمینه است. همان‌طور که در کتب شرعی و دینی خوانده‌ایم، در کتاب «بادهای افسون» هم می‌خوانیم که از نظر فقهی سحر و تعلیم و تعلّم آن، به جز برای بی‌اثر کردن سحر ساحران حرام است. می بینیم که به خواست آفریدگار، همه به طور غریزی در ساعت رنج ناله و گریه می کنند و حتی نمی توان خود را مجبور کرد که خود را از این امر باز دارد.

کتاب های دیگر از حسین بن ابراهیم