کتاب کمک درسی فنی حرفه ای و هنرستان | ketabko

کتاب کمک درسی فنی حرفه ای و هنرستان | ketabko

رشته کامپیوتر جزء رشته های با آزمون ارائه شده در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای سال 1402 می خرید کتاب کمک درسی کنکور فنی و حرفه ای باشد. کتاب‌های کنکور فنی حرفه‌ای با تخفیف ویژه و ارسال سریع در وب سایت پایتخت کتاب به فروش می‌رسند. برای شرکت در کنکور فنی و حرفه ای شما باید فقط منابع این شاخه رو یاد بگیرید چه دروس عمومی و پایه و چه دروس تخصصی. دانش آموزان فنی و حرفه‌ای باید بتوانند مهارت تست زنی را در خود پرورش دهند. این کتاب با داشتن تست‌های متنوع و پاسخنامه تشریحی به داوطلبان کمک خواهد کرد تا در این رشته نمره قابل قبولی کسب کنند. پاسخنامه تشریحی کتاب به لحن ساده و کامل تمام گزینه‌های تست را مورد بررسی قرار می‌دهد.

  • گروه انتشارات چهارخونه یکی از ناشران باسابقه و مطرح در حوزه‌ی چاپ کتاب های تخصصی و عمومی فنی و حرفه‌ای و کارودانش است و کتاب های کنکوری آن کلیه‌ی رشته‌های فنی و حرفه‌ای را پوشش می‌دهند.
  • و بخش چهارم دروس شایستگی فنی را شامل می‌شوند که در ادامه با همه آن‌ها آشنا می‌شویم.
  • گاهی مطالعه و تکیه کردن به منابع اصلی نمی تواند آنچنان که باید ما را برای شرکت در آزمون های پایان سال آماده کند.
  • امکان درخواست تأییدیه مدرک تحصیلی (emt.medu.ir) برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری فعال شد.
  • شرکت کنندگان کنکور سراسری انسانیبیشترین منابع را باید مطالعه کنند.

کتب کنکور فنی «انتشارات چهارخونه» شامل آموزش نکته به نکته دروس تخصصی و عمومی تمامی رشته های فنی و حرفه‌ای به همراه سؤالات چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده تالیفی و سؤالات کنکور سراسری سال‌های گذشته می‌باشد. تمامی سؤالات چهارگزینه‌ای این کتاب ها دارای پاسخ تشریحی کامل است. مجموعه کتاب های زرد 10 انتشارات قلم‌چی به‌منظور جمع‌بندی مباحث دروس فنی و حرفه‌ای و نیز دروس عمومی مشترک همه‌ی رشته‌های فنی در قالب کتاب های شبیه‌ساز کنکور به تالیف رسیده‌اند. این مجموعه کتاب ها مختص دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم و داوطلبان کنکور می‌باشند.

دهم رشته حسابداری

و همه داوطلبان کنکور رشته های با آزمون کاردانی فنی و حرفه ای می بایست از منابع عمومی مشترکی که در جدول زیر گفته شده است استفاده نمایند. رشته‌های فنی و حرفه‌ای به سبب ماهیت عملی خود، دارای طرفداران و متقاضیان بسیاری است. این رشته‌ها دارای تنوع زیادی هستند و همین امر باعث شده که دانش‌آموزان زیادی را به خود جذب نمایند.

منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

با سلام تا بدین لحظه اطلاعیه ای مبنی بر حذف دروس عمومی در کنکور فنی و حرفه ای منتشر نشده است. موضوع بسیار مهمی است که برای موفقیت شما در این آزمون اهمیت بسزایی دارد. به همین دلیل در ادامه این مطلب به معرفی منابع امتحانی رشته های با کنکور مقطع کاردانی فنی و حرفه ای می پردازیم. با سلام دروس عمومی برای کنکور فنی و حرفه ای حذف نشده اند و در کنکور پابرجا می باشند. متقاضیان گروه ریاضی کنکور بعد از مطالعه منابع کنکور ریاضی و آشنایی با روش صحیح تست زدن در کنکورمی توانند بازخورد مطلوبی از تلاش های خود دریافت کنند. فراموش نکنید تسلط بر دروسی که ضریب بالاتری دارند، می تواند به شما در قبولی رشته مورد علاقه تان کمک کند.

شما می‌توانید کتاب‌های مربوط به این پایه را از یونیکتاب خریداری کنید. حال این خود داوطلب است که با توجه به نحوه یادگیری و خلقیات خود، اقدام به انتخاب یکی از این کتاب‌ها می‌کند. به این معنا که در صورت توانایی داوطلب، کتاب‌های خودخوان مطالعه شود و در غیر این‌صورت کتاب‌های دیگر انتخاب گردد. کنکور در دی ماه و تیرماه برگزار میگردد و درس های عمومی هم حذف شده است.