450 تا از جدیدترین فیلم های ترسناک و وحشتناک تا 2022 فیلیمو-آل اسکیپ

در فیلم های ترسناک معمولا صحنه هایی ترسناک، خوفناک و فراطبیعی به کاربران نمایش داده میشود که با ژانر های فانتزی و علمی تخیلی تداخل بسیار دارد. از جمله ژانر هایی نیز که با این ژانر شباهت خاصی دارد میتوان به ژانر دلهره آور ( فیلم دلهره آور و یا تریلر thriller یک ژانر فیلم میباشد که در کاربران اضطراب، هیجان و دلهره را ایجاد میکند ) اشاره کرد. این مقاله پرفروش‌ترین فیلم‌های ترسناک در تمام دوران، پرفروش‌ترین فرانشیز فیلم ترسناک در گیشه و بزرگترین فروش در تعطیلات آخر هفته برای فیلم‌های ترسناک را فهرست می‌کند.

  • آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید.
  • فیلم احضار پس از فیلم جن‌گیر، ترسناک‌ترین فیلم‌ تاریخ سینما و وحشتناک ترین فیلم جنی دنیا محسوب می‌شود.
  • فیلم ترسناکمن افسانه هستممحصول سال 2007 که توانسته درآمدی بالغ بر ۵۸۵٬۳۴۹٬۰۱ دلار را کسب کند.
  • فیلم‌های زیادی درباره‌ی نویسندگانی وجود دارد که برای نوشتن داستان خود به منطقه‌ای خطرناک رفته‌اند، جایی که نباید در آنجا باشند اما می‌توان به جرات گفت که «شوم» یکی فیلم نفس نکش از بهترین‌هاست.
  • فیلم ترسناک جنگ جهانی زدمحصول سال 2013 که توانسته درآمدی بالغ بر ۵۴۰٬۰۰۷٬۸۷۶ دلار را کسب کند.

450 تا از جدیدترین فیلم های ترسناک و وحشتناک تا 2022 فیلیمو-آل اسکیپ «وحشت در آمیتیویل» تجربیات واقعیخانوادهلوتز در طول 28 روزی که در خانه‌شان در محله آمیتیویل نیویورک، در خیابان اوشن 112 گذراندند، را روایت می‌کند. سیزده ماه قبل از نقل مکان خانواده، رونالد دی فیو جونیور شش نفر از اعضای خانواده خود را در خانه به قتل رسانده بود. دانیل لوتز، بزرگ‌ترین بچه لوتز، برای اولین بار درمستند«وحشت در آمیتیویل» که در سال 2012 منتشر شد، درباره تجربیات خود برای عموم صحبت کرد.

داستان این فیلم فوق ترسناک جنی درباره کشیشی کاتولیک و یک راهبه است که در صومعه‌ای در رومانی از رازی مهیب پرده برمی‌دارند. اگر به دنبال دانلود فیلم وحشتناک جنی دوبله فارسی بدون سانسور هستید، فیلم The Nun را نیز در لیست خود قرار دهید. معرفی بهترین فیلم های ترسناک ماورایی را با یک اثر ژاپنی ادامه می‌دهیم.

فیلم ترسناک تلفن سیاه The Black Phone 2022 با دوبله فارسی

در فیلم ترسناک با استفاده از وحشت از ناشناخته‌ها و کابوس‌ها، ترس به بیننده القا می‌شود. استفاده از نورهای پر کنتراست، فضاهای مرموز و مه‌آلود،موسیقیدلهره‌آور و همچنین نورپردازی با مایه‌های تیره از ویژگی‌های دیگر این گونه‌ است. از «احضار» تا «پرندگان» آلفرد هیچکاک، تعداد بی‌شماری از فیلم‌های ترسناک داستان‌های واقعی دلخراش را زنده کرده‌اند. مووینه بهترین سایت دانلود فیلم جدید با بهترین کیفیت، تمام تلاش خود را برای ارائه فیلم های برتر انجام می دهد. فیلم ترسناکاحضار 2محصول سال 2016 که توانسته درآمدی بالغ بر ۳۲۰٬۳۹۲٬۸۱۸ دلار را کسب کند.

هیچ چیز بدتر از این نیست که خانه‌ای که کرایه کرده‌اید توسط فرد دیگری هم رزرو شده باشد، اما شاید بدترین تصمیمی که می‌توانید بگیرید این باشد که شب را با غریبه‌ای که خانه را رزرو کرده سپری کنید. گوشه ای آرام و دورافتاده در آبهای استرالیا بهترین نقطه برای موج سواری برای نانسی است. یکی از دوستان خانوادگی (منا سواری) از الی خواسته می شود تا چند روز از یک زن مسن (مگ فاستر) که در یک کابین دور افتاده زندگی می کند مراقبت کند. او موافقت می کند، اما به زودی متوجه می شود که شیطانی در زن پنهان شده است که منتظر رهایی است.

فیلم اوزاماکی – Uzumaki