7 قانون اتاق فرار که باید بدانید پازل روم | allescape

7 قانون اتاق فرار که باید بدانید پازل روم | allescape

لازم به ذکر است که علی‌رغم طراحی ساده این اتاق‌ها در اوایل با استقبال فراوانی روبه‌رو شد و بلیط‌ها به‌سرعت به فروش می‌رسید. شاید مقالات سایت ما، برای پیدا کردن اسم صورت فلکی مد نظر کمکتون کنه.

  • تابه‌حال برای پیش آمده که کسی بخواهد برای شما پاپوش درست کند؟ در اتاق فرار پاپوش شما باید بتوانید خودتان را از این مشکل رها کنید.
  • خواهید دید که چطور داستان، احساسات و عواطف شما را درگیر خواهد کرد.
  • بعنوان مثال، اگر یکی از سرنخ‌ها یا ابزارها یک پیچ‌گوشتی باشد، مهم است که هنگام کار با آن مراقب باشید و زمانیکه اتاق تاریک است، از حرکت کردن بپرهیزید.
  • محیط این اتاق فرار مانند یک سلول انفرادی ساخته شده است که شما با ترفندهای مختلف باید خود را از این زندان خلاص کنید.

برای اینکه بازی را بدون از دست دادن زمان و از بین رفتن تمرکز به خاطر مشکلاتی که به دلیل عدم توجه به قوانین بوجود می آیند در نهایت به موفقیت به اتمام برسانید، قوانین را بشناسید و به آنها قیمت اسکیپ روم عمل کنید. در زمان مشخص شده درست سر وقت در بازی شرکت کنید، این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از بازی، گیم مستر بازی باید اطلاعات و مشخصات اتاق فرار را به شما بدهد پس اگر دیر تر از زمان مشخص شده وارد مجموعه شوید از زمان شما کسر می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو اتاق فرار اوراکل با شماره زیر تماس بگیرید. این مجموعه سه اتاق قرار جداگانه دارد که برای رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی‌شده است.

۱- قانون اتاق فرار؛ ورود وسایل شخصی در بازی ممنوع

پوشیدن کتونی و لباس راحت مخصوصا در بازیهای ترسناک می تواند دست شما را برای تحرک راحتر و لذت از بازی بیشتر باز گزارد. یک بازی گروهی می باشد در وحله اول شما نیاز داربد تا یک گروه تشکیل دهید. این گروه می تواند شامل دوستان، خانواده، هم کلاسیان دانشگاه و یا همکاران شما باشد. بازی های اتاق فرار معمولا در گروههای 4 الی 8 نفره برگزار می شوند. اگر طرفدار سرگرمی و تفریح و بخصوص بازی باشید، بدون شک با بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم آشنا هستید.

معرفی برنامه

البته این موضوع قبل از رفتن به محیط بازی به شما تذکر داده می‌شود، اما در صورت فراموشی به این نکته حتما توجه کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. در واقع بر خلاف روال معمول که بازی های کامپیوتری از واقعیت ایده گرفته اند، این بازی که شروع آن از شرق آسیا بوده و هم اکنون در اروپا و آمریکا مورد استقبال قرار گرفته است محیط یک بازی کامپیوتری را در عالم واقعیت شبیه سازی می کند. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. این شخص در طول بازی به شما کمک می‌کند و با دادن راهنمایی‌هایی مشخص، مسیر بازی را برایتان هموارتر می‌کند. تا اثر نهایی هرچه بیشتر به ژانر و سناریوی فیلم نزدیک و مرتبط باشد.

این‌گونه هم می‌توانید بدانید که تیمتان باید چند نفر باشد و اینکه همه اعضای تیم با آگاهی کامل از شرایط بازی، یک جا جمع می‌شوند. به‌عنوان‌مثال، برخی از اعضای تیم شما ممکن است در حل معماها مهارت داشته باشند، برخی ممکن است در پیداکردن سرنخ‌ها قوی باشند، برخی نیز روحیۀ رهبری خوبی داشته باشند و در برقراری ارتباط با دیگر اعضای تیم مهارت داشته باشند. همۀ این‌ها دست‌به‌دست هم می‌دهند که حس همبستگی میان اعضا افزایش یابد و هر کس ارزش خود را درک کند. این احساس مفید بودن که به اعضای تیم دست می‌دهد، از مهم‌ترین مزایای بازی اتاق فرار است.