8 راه ساده برای تشخیص کارکرد واقعی خودرو دست دوم | مطمئن ترین روش برای تشخیص میزان کارکرد خودرو را بدانید

سوالی که در اینجا بوجود می آید این است که از کجا بفهمیم موتور ماشین تعمیر شده؟ پاسخ به این سوال بسیار راحت است.

هر چقدر این فواصل بیشتر شود، نشان از کارکرد زیاد خودرو دارد.

تا پایان این مطلب همراه ما باشید چون تلاش کرده ایم راه های تشخیص کارکرد واقعی خودرو را با شما به اشتراک بگذاریم تا هنگام ،ید خودروی کارکرده قیمت بیشتری به کلاهبرداران پرداخت نکنید.

2- خودرویی که دیسک ترمز با لبه های تیز دارد اگر قصد تشخیص میزان کارکرد واقعی خودرو را دارید کارشناسان خودرو به شما پیشنهاد می کنند از طریق 4 نشانه ای که بیانگر ،ابی سیستم ترمز خودرو است” 3- دیاگ، مطمئن ترین روش برای تشخیص میزان کارکرد خودرو خودروهای امروزی مجهز به سیستم ECU هستند که میزان کارکرد واقعی خودرو را در خود ذخیره می کند و امکان تقلب را کاهش می دهد.

این مطلب را بخو،د چون تلاش کرده ایم راه های تشخیص کارکرد واقعی خودرو را با شما به اشتراک بگذاریم تا هنگام ،ید خودروی کارکرده قیمت بیشتری به کلاهبرداران پرداخت نکنید.

متاسفانه در هر بازاری تعدادی افراد سودجو وجود دارند که هنگام ،ید یک کالا سعی می کنند کالا را یک کالای کم ارزش جلوه دهند و عیب روی آن بگذارند ولی هنگام فروش همان کالا، به قدری از کالا تعریف می کنند که شما راغب به ،ید آن شوید و تصور کنید که این یک فرصت استثنایی است و اگر همین الان پای معامله نروید، بزرگترین شانس خود را از دست داده اید، غافل از اینکه ارزش این معامله اصلا چیزی که تظاهر می کنند نیست.

دستکاری میزان کارکرد خودرو یکی از کلک های قدیمی است که دلالان خودرو برای افزایش قیمت ماشین به ‏کار می برند.

میزان تقریبی کارکرد هر خودرو سالانه بین 20 تا 30 هزار کیلومتر است.

با اینکه امروزه به راحتی می توان میزان کارکرد واقعی خودرو را تشخیص داد، اما باز هم دلالان و کلاهبرداران بازار ،ید و فروش ماشین از این نیرنگ استفاده می کنند.

منبع: خودروبانک
کلید واژه ها: کارکرد – خودرو – تشخیص – میزان – خودرو دست دوم – دلالان خودرو – کلاهبرداران – افزایش قیمت – دستکاری – واقعی – قیمت ماشین – قیمت – دست دوم – دلالان – اشتراک – افزایش – پرداخت – یکی از – مطمئن – ماشین – قدیمی – هنگام – تلاش – ،ید – مطلب – همشهری – گزارش


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65294602/%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%85-%26%23124%3B

معمولا کمک گرفتن از یک فرد متخصص در هر زمینه ‏ای میزان پشیم، شما را می تواند به حداقل برساند.

برای پی بردن به کارکرد واقعی، کافی است دیاگ بزنید.

4- هرچه فواصل موجود در رادیاتور بیشتر، کارکرد خودرو بیشتر در رادیاتور، فواصلی وجود دارد که که در گذر زمان بر اثر برخورد با هوا و ،ات بیشتر هم می شوند.

5- از کوزه همان برون تراود که در اوست این ضرب المثل در مورد ،ید خودرو هم می تواند صادق باشد.

این مطلب را بخو،د چون تلاش کرده ایم راه های تشخیص کارکرد واقعی خودرو را با شما به اشتراک بگذاریم تا هنگام ،ید خودروی کارکرده قیمت بیشتری به کلاهبرداران پرداخت نکنید.

البته اگر فردی که کیلومتر را دستکاری کرده است خیلی حرفه ای باشد، می تواند ECU را هم دستکاری کند و در این صورت امکان تشخیص کارکرد واقعی خورو تقریبا غیر ممکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، دستکاری میزان کارکرد خودرو” یکی از کلک های قدیمی است که دلالان خودرو برای افزایش قیمت ماشین به ‏کار می برند.

این اتفاق در بازار خودروهای دست دوم زیاد اتفاق می افتد.

8- کار را به کاردان بسپارید مشورت با یک فرد متخصص و قابل اعتماد بهترین کاری است که می تو،د انجام بدهید.

7- سال تولید ماشین یک راهنما برای شما است ماشین شما تولید چه سالی است؟ سال تولید خودرو می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

کارکرد خودرو هرچقدر بیشتر باشد، استهلاک خودرو و میزان عیوب آن بیشتر می شود و از قیمت ماشین می کاهد.

خودرویی که دارای رنگ رفته، آثار ضربه رو بدنه ی ماشین و صندلی های از کار افتاده است، احتمالا کارکرد خیلی زیادی هم دارد؛ حتی اگر میزان کارکرد ادعا شده توسط مالک خودرو درست باشد، باز هم این خودرو ارزش ،یدن ندارد چون مالک قبلی خیلی خوب از ماشینش مراقبت نکرده است و احتمالا وضعیت قطعات داخلی هم به بدی همان ظاهر است و چه بسا بدتر! 6- گارانتی ماشین شما را راهنمایی می کند یکی دیگر از نشانه‏ هایی که به شما کمک می کند که به کارکرد واقعی خودرو پی ببرید، میزان تعمیر موتور و یا قطعات دیگر خودرو است.

– 8 راه ساده برای تشخیص کارکرد واقعی خودرو دست دوم مطمئن ترین روش برای تشخیص میزان کارکرد خودرو را بد،د” دستکاری میزان کارکرد خودرو یکی از کلک های قدیمی است که دلالان خودرو برای افزایش قیمت ماشین به ‏کار می برند.

با توجه به سابقه ی گارانتی و تعداد دفعات مراجعه به نمایندگی میزان تقریبی کارکرد خودرو را می تو،د متوجه بشوید.

با یک ضرب ساده، می تو،د‎ میزان تقریبی کارکرد را به ‏دست آورید.

یکی دیگر از نشانه هایی که رادیاتور به شما کمک می کند به کارکرد واقعی خودرو پی ببرید، این است که هر 150 هزار کیلومتر باید رادیاتور ماشین تعویض بشود، اگر کیلومتر ادعا شده از این مقدار کمتر بود اما رادیاتور تعویض شده بود، به دستکاری کیلومتر شک کنید.

اگر تصمیم به ،ید خودروی کارکرده ای دارید که از نظر ظاهری بسیار قدیمی است اما مالک آن ادعا می کند که میزان کارد خودرو بسیار کم است، بهتر است معامله را بر هم بزنید و از ،ید خودرو منصرف شوید.

اگر میزان ساییدگی بیشتر از کارکردی بود که صاحب خودرو ادعا می کرد، به صداقت گفتارش شک کنید.

به همین منظور اگر قصد ،ید خودروی دست دوم دارید، خودرو را به مک،ک مورد اعتماد خودتان نشان دهید تا بتواند شما را در تشخیص مشکلات فنی خودرو، میزان کارکرد واقعی خودرو و قیمت راهنمایی کند.

1- میزان کهنگی پدال، فرمان و دنده به شما علامت می دهند اگر قصد ،ید خودرو از ثبت نام ایران خودرو را ندارید و تصمیم گرفته اید یک خودروی کارکرده ب،ید اما به فروشنده اعتماد ندارید که آیا میزان کارکرد خودرو را کمتر از میزان واقعی به شما اعلام می کند یا نه، می تو،د با استفاده از ظاهر کلی ماشین مخصوصا میزان نو و یا کهنه بودن فرمان و دسته دنده، ساییدگی پدال به میزان کارکرد و استفاده ی ماشین پی ببرید.