تور عمان️ لیست قیمت تورهای ارزان و لحظه آخری مسقط عمان️

اما برخی ترجیح می دهند برای مسافرت به مکانی که کاملاً عاری از جمعیت انبوه گردشگر باشد ، بروند و پول بیشتری خرج کنند. و در سفر به عمان ، شما مطمئناً مناظر طبیعی زیبا و ناب و بکری را خواهید دید که ارزش پول اضافی و بیشتر را دارد. عمان علی رغم داشتن زیرساخت های توسعه یافته گردشگری ، از ظرفیت اقامتی محدود و در نتیجه قیمتهای نسبتاً بالایی برخوردار است و این موضوع از نقایص گردشگری عمان است. آپارتمان های هتل الجمهور در منطقه سور ارزان ترین مکانی ست که میتوانید در آن اقامت داشته باشید. طیف گسترده ای از محل اقامت در مسقط وجود دارد ،در خارج از پایتخت انتخاب ها محدود اما قیمتی ارزانتر دارند.

شهر صلاله عمان

در همین راستا خرید هتل، پرواز، تور و سایر خدمات گردشگری کشور عمان از شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان با نازل‌ترین قیمت نسبت به سایر رقبا شما را از گشت زنی در بین آژانسهای مسافرتی برای همیشه بی نیاز می‌کند. آوای بورالان یکی از قدیمی‌ترین مجریان تخصصی تورهای عمان می‌باشد که طی یک دهه اخیر با همکاری با بزرگترین شرکای تجاری خود در کشور عمان باعث کاهش هزینه‌های اقامت، گشت، ترانسفرهای فرودگاهی و بین شهری برای مسافرین عزیز گردیده است. فاکتور مهم‌تر از قیمت، بی‌شک کیفیت خدمات دریافتی است، که با توجه به سطح دانش و تجربه بالای مشاورین و کارشناسان گردشگری شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان، این امر به راحتی در دسترس شماست. شما علاقه مندان به تور ایران عمان می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور عمان دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج هایی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تور عمان از شیراز سفری ایمن با تور لیدرهای مسلط و آشنا به کار، سفر ایمنی را برای گردشگران به همراه خواهد داشت.

تور عمان️ لیست قیمت تورهای ارزان و لحظه آخری مسقط عمان️

قلعه نخل عمان نیز (واقع در منطقه باطنه) با شکوه بر فراز کوه‌های حجر سکنی گزیده است و خسته از تمامی آشوب‌ها، خود را در میان صخره‌ها استتار نموده است. در عمان این آسمان‌خراش‌ها نیستند که خط آسمان شهرها را مشوش می‌سازند، بلکه منار‌ه‌های زیبا و فروتن مساجد عمان هستند که در پس زمینه‌های کوهستانی می‌درخشند و به مانند ستونی مرمرین آسمان و زمین را به یکدیگر پیوند داده‌اند. در میان تمامی آنچه که در عمان عرفانی خوانده می‌شود، این مسجد جامع سلطان قابوس است که چون نگینی بر انگشتر شهر مسقط (پایتخت عمان) می‌درخشد و تنها عبادتگاهیست که با سخاوت مسلمان و غیر مسلمان را پذیراست.

  • خیابان‌ها با پرچم‌ها، چراغ‌های رنگارنگ و تصاویر سلطان تزئین می‌شوند.
  • از محیط زیبای مسقط می توان قلعه باشکوه جلالی را دید که در حال حاضر به عنوان موزه برای بازدید عموم باز است.
  • بعد از مسقط، صلاله دومین شهر بزرگ در عمان است که جمعیت آن به علاوه حومه شهر در حدود 350 هزار نفر می باشد.
  • پرواز شیراز – مسقط 2 روز در هفته و توسط شرکت‌های هواپیمایی عمانی و نیز شرکت هواپیمایی آسمان به مقصد مسقط انجام می‌ پذیرد.
قیمت پروازها نیز ابتدا با توجه به شرکت هواپیمایی و سپس نوع صندلی که انتخاب می کنید از جمله اکونومی، بیزنس کلاس و فرست کلاس متفاوت خواهد بود. دریافت ویزای توریستی عمان برای ایرانیان، با توجه به تغییرات قوانین در سال 2018 میلادی به این شکل در آمده که از طریق سایت های معتبر سفارت عمان، درخواست ویزای خود را برای کشور عمان ارائه می دهید. سپس ویزا توریستی عمان، به صورت الکترونیکی ثبت می شود و شما فقط باید با حضور در فرودگاه کشور عمان، وارد شوید و پاسپورت خود را ارائه دهید و اینکه ویزا فرودگاهی عمان به شما ارائه میشود. این شرایط همانند کشور ترکیه بوده، با این تفاوت که قبل از دریافت بلیط سفر خود و ورود به کشور عمان، درخواست خود را باید حتما به ثبت برسانید.

آقای موسوی، سلام، شما برای کار در یک کشور نیاز به اخذ ویزای اقامت دارید که برای آن باید یک کارفرمای محلی بپذیرد که بعنوان کفیل شما درخواست کننده ویزای اقمت برای شما باشد. سفر توریستی فرصت مناسبی است برای بررسی محیط و فرهنگ آن کشور و شهر بعنوان یک توریست. بررسی سبک زندگی و مسائل مربوط به یافتن کار به زمان بیشتری از یک سفر توریستی 3 یا 4 روزه نیاز دارد و بهتر است فاز مطالعاتی و یافتن کارفرما از قبل از سفر باید انجام شود تا درصورت نیاز بخش مصاحبه کاری در سفر انجام پذیرد. چنانچه شش ماه از دریافت دوز دوم گذشته باشد مسافر موظف به دریافت دوز سوم می‌باشد. در حال حاضر علاوه بر واکسنهای مورد تایید سازمان جهانی بهداشت WHO کشور عمان واکسن اسپوتنیک را هم پذیرا می‌باشد. آنان که بسیار سفر کرده باشند، سفر باتور عمان را تجربه‌ای به تمام معنا متفاوت خواهند یافت.

این یعنی مدرسه‌ها تعطیل شده‌اند و بیشتر خانواده‌ها در مال‌ها، باغ‌ها و مراکز سرگرمی در حال تفریح و وقت گذراندن هستند. روز 23ام ماه جولای زمان برگزاری یک جشن بزرگ در سرتاسر کشور است؛ سالروز اولین روزی که سلطان قابوس سلطنت خود بر کشور را آغاز کرده تور عمان قیمت است. خیابان‌ها با پرچم‌ها، چراغ‌های رنگارنگ و تصاویر سلطان تزئین می‌شوند.

درباره مسقط کشور عمان :

پکیج های تور عمان از حداقل 3 شب و 4 روز شروع می شود و هر چقدر زمان بیشتری برای اقامت و گردشگری در عمان بگذارید می توانید دیدنی ها و جاذبه های منحصر به فرد و متنوعی در این کشور آن را ببینید. بسیاری از مردم تور عمان را سفر به سرزمینی خشک می دانند و به غلط تصور می کنند هیچ جاذبه و تفریحگاهی در این کشور وجود ندارد. در ابتدا پیشنهاد می کنیم خیلی درگیر این عبارت لحظه آخری را نخورید! فصل تابستان در مسقط دمای بالاتر از 45 درجه سانتی ‌گراد را به همراه دارد. به دلیل تابش شدید نور خورشید و روزهای طولانی، این فصل زمان مناسبی برای سفر به کشور عمان نمی باشد و به همین دلیل نرخ تور عمان نسبت به فصل ‌های پاییز، بهار و زمستان کاهش پیدا می ‌کند.

شاید زیرساخت‌های مناسب برای حضور جمعیت انبوهی از گردشگران مهیا نشده باشد، اما با این حال شما همچنان به گزینه‌هایی عالی برای گذراندن یک سفر تفریحی فراموش‌نشدنی دسترسی دارید. از بازارهای سنتی قدیمی تا مال‌های بزرگ و پر زرق و برق که با تعداد بی‌شماری از برندهای مشهور بین‌المللی پر شده‌اند، در تور عمان شما به گزینه‌های بی‌انتها برای خرید کردن دسترسی دارید. این پروازها در روزهای مختلف هفته و توسط چند ایرلاین ایرانی (کیش ایر و آسمان و…) و چند ایرلاین عمانی (سلام ایر، ایر عربیا و عمان ایر) برگزار می ‌شوند.

نحوه رزرو هتل در تور عمان