آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin به صورت گام به گام

از قسمت promotion میتونید گزینه هایی که برای stake ترند هستند رو بررسی کنید . از قسمت kucoin earn میتونید وارد قسمت stake بشید و در ازای قفل کردت توکن های خودتون از پاداش stake بهره مند بشید . که اکر این قسمت فعال کنید و ای پی که وصل میشه با ای پی اولیه که وصل شدید متفاوت باشه به صورت اتوماتیک سیستم ای پی که جدید وصل شده میندازه بیرون.

برای مثال ما می خواهیم چند توکن ترون را از کیف پول تراست ولت به صرافی کوکوین منتقل کنیم. در بخش Set login password ، یک رمز برای ورود به حساب کاربری خود وارد کنید و حتماً آن را در یک جای امن یادداشت کنید. از نوار بالای صفحه وبسایت کوکوین، گزینه ی Assests (دارایی ها) را انتخاب میکنم. روی گزینه ی Main Account (Deposit & withdraw) کلیک میکنم.

آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin به صورت گام به گام قطعاً کوکوین بسیار گسترده است و بخش‌های خیلی پیچیده‌تری دارد؛ اما بررسی و آموزش همه آنها در این مقاله متنی نمی‌گنجد. در این مقاله تلاش کردیم بخش اصلی صرافی کوکوین یعنی همان معاملات معمولی (اسپات) را به‌زبان ساده آموزش دهیم. در کوکوین برای انجام معامله ارزهای دیجیتال باید علاوه بر گذرواژه حساب، یک رمز دوم ۶ رقمی هم برای انجام معامله انتخاب کنید. به‌گفته کوکوین، تریدینگ پسورد امنیت حساب کاربری را افزایش می‌دهد و در صورت هک حساب، از معامله‌کردن ارزهای دیجیتال به‌دست افراد دیگر جلوگیری می‌کند.

آموزش ثبت نام در صرافی پنکیک سواپ pancake swap

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام کوکوین بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

اما محیط فیوچرز به معاملات محازی می گویند که از طرف صرافی به شما لوریج داده میشود تا چند برابر حجم پولتان رمز ارز خریداری کنید. حالا بر گزینه KYC Verification کلیک کرده و وارد پنل احراز هویت در سایت صرافی کوکوین شوید. بهتر است برای آشنایی بیشتر با این صرافی از صفحه اصلی شروع کنیم. پس از ورود به سایت صرافی کوکوین، وارد این صفحه می‌شوید.

زیرا به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمان و هر مکان معامله کنید. در این ویدیو اموزشی روشی را به شما آموزش خواهیم داد تا با کارمزد صفر بتوانید هر نوع توکن یا استیبل کوینی را بین دو حساب مجزا در این صرافی جابجا کنید. ✔ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، ثبت نام در سایت صرافی kucoin.com به صورت اینترنتی انجام می شود. هر صرافی یه سری محدودیت هایی برای مشتری هایی که احرازهویت انجام ندادن ایجاد میکنه تا مشتری ها احرازهویت انجام بدن ولی شما تو صرافی کوکوین میتونید از اهرم های مختلف بدون احرازهویت استفاده کنید. همچنین میتونید آموزش انتقال تتر از نوبیتکس به کوکوین رو هم مشاهده کنید. اطلاعات بیشتر و تجربه کاربران رو میتونید در صفحه بازیابی تریدینگ پسورد کوکوین مشاهده کنید.

آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی کوینکس coinex