تازه ترین کتاب ها و جدیدترین شاهکارهای ادبی اضافه شده به دنیای کتاب

تازه ترین کتاب ها و جدیدترین شاهکارهای ادبی اضافه شده به دنیای کتاب

رمان خانم دالووی شرح یک روز از زندگی یک زن ثروتمند و اهل معاشرت در جامعه بریتانیا با نام «کلاریسا دالووی» است که از زبان سوم شخص روایت می‌شود. رمانی پرکشش نوشته «مورگان فوستر» که داستان زندگی زن انگلیسی به همراه پسر قاضی و عروسش در هندوستان است. در این گیر و دار زن انگلیسی که خانم «مور» نام دارد با پزشکی هندی به نام دکتر عزیز آشنا می‌شوند.

  • او رفتار و اخلاق مردم طبقه‌ی متوسط حومه‌ی آمریکا را با طنزی کنایه‌آمیز توصیف کرده که باعث می‌شود تصویر سیاه و تیره‌اش، نرم‌تر به‌نظر برسد.
  • بدون شک زبان فارسی از دیرباز نماد سرزمین آریایی ایران بوده و به رغم تأثیرات و تحولات سیاسی امروزه نیز یکی از زبان های مطرح جهان است .
  • مزرعه‌هایی که یک روز، با طوفانی شدید، زیر شن دفن می‌شوند و زندگی صاحبان‌شان را نابود می‌کنند.
  • شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید.
  • ببینید بچه ها کلا بهتره ادبیات رو بصورت موضوعی کار کنید، بخصوص کنکوری ها.

بنابراین، در جای‌جای کتاب، می‌توان تاثیری را که او از این خبر گرفته بود، مشاهده کرد. رمانِ شگفت‌انگیز راث، داستانِ یک نویسنده است که مشغولِ روایت روزگارِ قهرمانِ نوجوانی‌اش می‌شود. داستانِ «سوئدی»، پسری خوش‌چهره و ورزشکار که از خانواده‌ای مهاجر و یهودی برآمده و با ادامه‌ی شغلِ پدرش، «دوختِ دست‌کش»، ثروتمندتر شده است. رمان درباره‌ی سال‌های بعدِ جنگ است با محوریتِ خانواده‌ی یهودی مذکور در کورانِ جامعه‌ی در حالِ تغییر آمریکا.

کتاب منیزیوم: فیلمنامه‌ روانشناسی

این رمان کهه یکی از بهترین رمان های جهان است، درواقع ترکیبی از تخیل و زندگی‌نامه‌ی خود‌نوشت است که در بخش‌هایی از رمان با بازگو کردن زندگی دانش‌آموزی ارائه می‌شود. دو پرنده در شنا، در زمره نوع خاصی از طنز قرار می‌گیرد که اوبراین آن را از طریق ادبیات مدرن، در معرض دید قرار داده است. داستان این رمان برتر جهان درباره‌ی دختر دوازده ساله‌ای به نام مارگارت است، که با پدر و مادرش از نیویورک به حومه‌ی شهر نقل مکان کرده است و برای پیدا کردن دوست‌های جدید و سازگاری با محیط تازه استرس دارد. تراژدی آمریکایی یکی از بهترین رمان های جهان که داستان جوان فقیری است که برای کار به شهر دیگری می‌رود. در آن‌جا با دختر کارگری به نام آلیس آشنا می‌شود و با او رابطه عاطفی برقرار می‌کند. رمان روایت سفر اُدیسه‌وار جوانی به نام سالواتوره پارادایز (سَل، سَلی) است.

داستان کتاب، به هم خوردن ازدواجی اشرافی در لندن را به تصویر می‌کشد که در آن، زنی دردسرساز، حوصله‌اش از زندگی خود سرمی رود و دلباخته‌ی شخصی دیگر می‌شود. اولین وو، در رمانی که تراژدی، کمدی و کنایه‌هایی گزنده را با هم ترکیب می‌کند، به بی‌مسئولیتی‌ها و مشکلات نسلی دمدمی مزاج، بینِ دو جنگ جهانی می‌پردازد. روز جمعه، بیست جولای ۱۷۱۴، بهترین و بزرگ‌ترین پل در تمام کشور پرو شکست و پنج مسافر به خلیج زیر پل پرتاب شدند.

کتاب The Sound and Fury خشم و هیاهو، داستانی درباره زندگی

ادبیات ایران به حدی غنی است که ذکر آثار ادبی آن سایت فراکتاب سال‌ها زمان می‌برد. در معرفی کتاب ادبی ایرانی می‌توان به یک عاشقانه آرام، چشم‌هایش و… اشاره کرد. حتی نام این کتاب‌ها حس عجیب و سرخوش کننده در فرد به وجود می‌آورد و حقیقتا جای تحسین دارند. آثار ادبی ایران به قدری زیاد و قابل تامل هستند که فرصتی برای معرفی کتاب‌های سایر کشورها باقی نمی‌گذارند.

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. «یوکو اوگاوا»، این داستان پادآرمان شهری را با الهام گرفتن از کتاب «خاطرات آن فرانک» خلق کرد. به رنگ ارغوان مملو است از موضوعاتی مثل نژادپرستی و تبعیض جنسیت و حق‌کشی. استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۸۵ فیلمی به همین نام ساخت که نامزد جایزه اسکار در ۱۱ رشته شد. مختارنامه”’ یکی از آثار [[عطار نیشابوری|فَریدالدّین ابوحامِد محمّد عطّار نِیشابوری]] (۵۴۰ – ۶۱۸ قمری) از [[عارفان]] و [[شاعران]] به نام ایرانی است.

برای اینکه بدانیم مردم یک کشور چگونه فکر می‌کنند و لحظه‌به‌لحظه زندگی‌شان چگونه می‌گذرد، بهترین کار این است که به سراغ کتاب‌هایشان برویم. کتاب‌ها با قدرت جادویی کلمات، پای ما را به مکان‌های دور باز می‌کنند و نشان می‌دهند که در خانه‌ها و کوچه و بازار آنجا چه می‌گذرد. ما می‌خواهیم در این مقاله به شما بگوییم که چگونه می‌توان به کمک آثار ادبی، به آمریکا سفر کرد.