تسلا زنگ خطر را برای خودروسازان نواخت | یکی از مدیران ارشد

فروش این برند در سه ماهه اول سال 9 درصد افزایش یافت که نشان می دهد استراتژی تجدید ساختار بر سودآورترین مدل ها ممکن است پس از چهار سال کاهش درآمد نتیجه بخش باشد اما کاهش قیمت تسلا زنگ خطری برای رقبا بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تسلا پس از چندین بار کاهش قیمت ها در ایالات متحده، این بار قیمت ها را در مناطق دیگری از جمله اروپا و سنگاپورکاهش داد و تخفیف جه، که از ژانویه در چین آغاز شده بود را گسترش داد.

پس از کاهش قیمت هفته گذشته تسلا، تسلا مدل 3 در فرانسه از 41 هزار و 990 یورو شروع می شود در حالی که قیمت مگان الکتریکی 42 هزار یور


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn14020139634080296960/%D8%AA%D8%B3%D9%84%D8%A7-%D8%B2%D9%86%DA%AF-%D8%AE%D8%B7%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AE%D8%AA او گفت که فروش مدل برقی مگان رنو که یکی از محبوب ترین هاست، در ماه مارس به شدت افزایش یافته است.

فابریس کامبولیو، مدیر اجرایی برند رنو به خبرنگاران گفت: ما همه مناطق و بازارها را برای ماندن در بازار رقابتی بررسی خواهیم کرد.

یکی از مدیران ارشد شرکت رنو اظهار کرد که این خودروساز فرانسوی سیاست های قیمت گذاری خودروهای الکتریکی در سراسر جهان را بازنگری می کند تا اطمینان ایجاد کند که پس از موج کاهش قیمت های تسلا، – یکی از مدیران ارشد شرکت رنو اظهار کرد که این خودروساز فرانسوی سیاست های قیمت گذاری خودروهای الکتریکی در سراسر جهان را بازنگری می کند تا اطمینان ایجاد کند که پس از موج کاهش قیمت های تسلا، رقابتی باقی می ماند.