جدیدترین مدل های کناف سقف و کاربرد آنها ساختمانچی

قابل برداشت و تعمیر می باشند و در صورت نیاز می توان به تاسیسات پشت آن دسترسی پیدا کرد. نیاز است تا شما ابزارهایی همچون تیغ برش، همزن رنگ، چکش پلاستیکی، غلتک سوزنی، اره چاقویی، دستگاه برش طولی، پخ زن، گردبرد و در نهایت رنده را تهیه نمایید. زمانی که شما قصد دارید این عملیات را به انجام برسانید، در ابتدا نیاز است تا تمامی ابزارهای مد نظر را تهیه نمایید و سپس با اصول اولیه آشنایی پیدا کنید.

قیمت کناف

اجرای نورپردازی های متنوع از نوع مخفی و هالوژنی در آن قابل اجرا است و دردسر کمتری نسبت به روش های سنتی دارد. نصب کناف سقف آسان، سریع و تمیز تر از سایر روش های تزیین سقف است. در نوع اول ابتدا پروفیل های F47 باربر به فاصله 80 سانتی متر از یکدیگر و با استفاده از آویز U36 که از سقف اصلی گرفته شده، قرار می گیرند.

باید دقت کرد که این نوع در مقابل ضربه مقاوم نیست و برای اجرا کردن آن باید به این نکته دقت کرد. قابلیت رنگ آمیزی و استفاده به صورت تلفیقی به همراه چوب، ام دی اف یا فلز را دارد. نوع ضد آب آن برای مکان هایی مانند استخر و سرویس های بهداشتی بسیار مناسب است.

شما علاوه بر یک دکوراسیون زیبا می توانید از نورپردازی منحصر به فردی نیز بهره مند شوید. یکی از اجزایی که در دکوراسیون پذیرایی تاثیر زیادی دارد، سقف پذیرایی است. سقف کناف پذیرایی، یکی از پر طرفدارترین روش های تزیین سقف های پذیرایی است.

  • عاملیت های رسمی کناف قیمت گذاری را براساس جدول و تارگت شرکتکی پلاس انجام می دهند.
  • در زمانی که نیاز به دسترسی به تاسیسات و لوله های کار شده در ساختمان دارید.
  • همیشه اجرای سقف کناف مقدار زیادی گرد و خاک تولید میکنه که به راحتی در منزلتون پخش میشه.
  • از سقف در قسمت هایی که از آن استفاده می شود، گزینه ای بسیار مناسب برای انتخاب می باشد.
  • برای سفارش محصولات کناف و درخواست خدمات اجرای کناف از طریق پل های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

در صورتی که تمایل داشته باشید که کناف سقف اتاق خواب را به ویژه کلاسیک طراحی کنید از لوسترهای پر زرق و برق باید استفاده کنید. برای طرح کناف سقف اتاق خواب طرح های مختلف بسیاری وجود دارد که ما به شما پیشنهاد می کنیم از طرح های زیبا و خلاقانه برای سقف ااق خواب استفاده کنید. اجرای سقف کاذب در فضا ها مزایای زیادی به همراه دارد که در اینجا به چند مورد اشاره خواهیم کرد. اگر در هنگام ساخت سقف، استانداردهای لازم استفاده و به کار گرفته نشوند، زیبایی سقف را آنطور که باید نمی توانید مشاهده کنید و عملا جنبه زیبایی کار از بین می رود. هم چنین اگر اکیپ های اجرایی ناکارآمد برای ساخت سقف به کار گرفته شود، در آن صورت شاهد ترک خوردگی هایی در سقف خواهیم بود. همین مورد می تواند ایمنی کار را تا درصد بالایی پایین بیاورد، که این امر سبب عدم رعایت استانداردهای شرکت کناف می شود.

سقف کناف سرویس بهداشتی

این نوع سقف می‌تواند معماری داخلی خانه یا محل کارتان را تغییر دهد و آن را به یک مکان منحصر به فرد تبدیل نماید. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در این مقاله به کاربرد و مزایای سقف کناف بپردازیم و ببینیم نصب سقف کاذب به چه صورت بوده و هزینه آن چقدر است. مدل های کناف چند لایه که فاصله ای با لایه های زیرین دارد را می توان جدیدترین طرح كناف سقف دانست. کناف سقف پذیرایی مستطیلی جدید با این ایده اجرا می شود که بعد دیگری به سقف اضافه کند و نورپردازی تنها به منظور روشن کردن فضا نباشد بلکه نور بخشی از روح معماری در فضای سازه در نظر گرفته شود. در صورت استفاده از لوستر طرح کناف حاشیه دیوار انتخاب اجرای کناف سقف مناسبی است.

عاملیت شرکت Knauf در ایران

جدیدترین مدل های کناف سقف و کاربرد آنها ساختمانچی