خرید آنلاین انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی

درواقع سری M و سری A، گوشیهای اقتصادی شرکت سامسونگ میباشند. سختافزار قدرتمند با بهرهگیری از سرعت شارژ بالا و استفاده از پردازندههای کرین از دیگر ویژگیهای این محصولات هستند.گوشیهای سری Y یا محصولات اقتصادی هواوی، عموما نمایشگر LCD دارند و با تراشههای مدیاتک و کرین عرضه میشوند. البته در این خصوص آیفون XR استثناء بوده و دارای صفحه نمایش LCD میباشد. این دو سیستم عامل که از نظر پایهای تفاوت بسیاری زیادی با هم دارند، با امکانات و کیفیت بالایی که به کاربران ارائه میکنند، رقابت نفس گیری را به صورت مستمر و تنگاتنگ با یکدیگر ادامه میدهند.گوشیهای پرچمدار آیفون با صفحه نمایش Super Retina تولید و عرضه شدهاند. قیمت روز موبایل، امکان مقایسه مشخصات و قیمت گوشیهای مختلف و راهنمایی شما به سوی مناسبترین قیمت از خدماتی است که سایت ایمالز ارائه میدهد. کیفیت ساخت مهمترین مورد در دوام گوشی است.

اما یکی از محبوبترین گوشیهای سامسونگ مدل گلکسی A51 است این گوشی نسخه به روز شده میانرده محبوب A50 به حساب میآید که دوربین بهبودیافته و حاشیههای باریکتر نمایشگر آن به همراه اندروید ۱۰ موجب شده بسیار مورد توجه و استقبال خریداران و مصرفکنندگان قرار بگیرد. اگر به برند سامسونگ علاقمند هستید و تمایل دارید گوشی خود را از بین محصولات این شرکت انتخاب کنید حتماً ادامهی این مقاله را مطالعه کنید. هواوی پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال ۲۰۱۲، به بزرگترین شرکت ارائهکننده سرویسهای ارتباطی در جهان تبدیل شد.این شرکت در سال ۲۰۱۸ اولین گوشی۳ دوربینه دنیا را با نام p20 pro به بازار جهان معرفی کرد. میزان مصرف باتری بسته به نحوه استفاده از دیوایس متفاوت است. از خصوصیات اصلی شرکت اپل، خلاقیت منحصر به فرد آن در زمینهی طراحی میباشد که از زمان تاسیس این شرکت تاکنون، این ویژگی را حفظ کرده است. ولی سامسونگ، گوشیهای سریA خود را با رام رسمی گلوبال تولید کرده که در کشور ما نیز محبوبیت زیادی دارند.

این کمپانی نام سریهای گوشیهای موبایل خود را به ترتیب از گوشیهای پرچمدار تا پایین رده، از شروع نام سامسونگ برداشته است. سامسونگ در اواخر دهه 1960 وارد صنعت الکترونیک و در اواسط دهه 1970 به صنایع کشتی سازی وارد شد. این که بهترین گوشی هواوی برای شما کدام مدل است، بستگی به موارد زیادی از جمله سلیقهی شخصی شما دارد؛ اما با نگاه به مشخصات و قیمت گوشی هواوی میتوان به طور کلی یک دسته بندی با توجه به نیازهای خود انجام بدهید.اگر به دنبال خرید یک گوشی گرانقیمت و پرچمدار از هواوی هستید و دوربین برای شما یک اصل مهم است؛ گوشیهای سری پی و میت به بهترین و نوآورانهترین دوربینهای گوشی موبایل قیمت گوشی مجهز شدهاند. رقابت شدیدی که در بازار گوشیهای موبایل وجود دارد باعث شده تا هنگام خرید گوشی، انتخابهای زیادی با قابلیتها و کاراییهای بالا پیش روی شما قرار بگیرد.

فروشگاه اینترنتی بروزکالا یک مرجع جامع با قیمتهای به روز است که میتوانید در آن جدیدترین گوشیهای بازار را پیدا کرده و با هم مقایسه کنید و در نهایت برای خرید گوشی مناسب خود، بهترین تصمیم را بگیرید. این گوشیها قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و نسبت بالای ابعاد نمایشگر به بدنه طراحی آنها را بی نقص کرده است. بنابراین، پروژه HMS که از قبل آغاز کرده بودند با شتاب بیشتری دنبال کردند. اندروید یک سیستم عامل برای موبایل های است که از 13 سال پیش توسط گوگل توسعه پیدا کرده و اکنون گوشی های شیائومی از اندروید 12 و اندروید 13 استفاده میکنند. امروزه یکی از سختترین تصمیمها برای کسانی که قصد خرید گوشی موبایل دارند، انتخاب بین سیستم عاملهای OS و اندروید است. همانطور که مشاهده کردیم، تنوع بالا در ظرفیت حافظه و رم باعث شده تا مشتریانی که قصد خرید تلفن همراه شیائومی را دارند؛ بتوانند گوشی مورد نظر را با حافظه و رم مورد نیاز خریداری کنند.

گوشیهای موبایل شیائومی علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبتری هم نسبت به برندهای بزرگ این وادی نظیر سامسونگ و اپل دارند. مانند گوشیهای سری گلکسی اس سامسونگ و گوشیهای جدید آیفون که قادرند پاسخگوی تمام نیازها و انتظاراتی باشند که از یک گوشی هوشمند دارید. قیمت گوشی روز به روز در حال تغییر است پس با دقت بهترین زمان خرید را با توجه به فاکتورهای ذکر شده، انتخاب کنید.خرید گوشی جدید دو جنبه دارد: پیش از هر چیز باید بدانید که دقیقا چه مدلی را بخرید و دوم اینکه بتوانید ارزان ترین قیمت را برای این موبایل جدید در بین دریایی از فروشگاههای اینترنتی پیدا کنید. موبایل هواوی را باید تنها موبایلی دانست که خدمات رسمی مستقیم از شرکت سازنده دریافت میکند.واردکنندگان متنوعی گوشی های هواوی را به طور رسمی وارد ایران میکنند؛ اما خدمات پس از فروش انواع گوشی هواوی مستقیما تحت نظارت شرکت هواوی انجام میگیرد. این جنسها میتوانند ضربات از ارتفاع ۲ تا ۳ فوت را تحمل کنند، در حالی که انواع از جنس شیشه مطمئناً خرد خواهند شد.

در زندگی امروز ما گوشیهای موبایل نقش مهمتری از کامپیوترهای خانگی و لپتاپها به خود گرفتهاند. آیا زومیت قیمت امروز گوشی را ارائه میکند ؟ بلکه گوشیهایی که این شرکت به بازار عرضه کرده، کیفیت بسیار خوبی را به مصرف کننده ارائه میدهد. علاقمندان موبایل بهخوبی میدانند که این گوشی چه امکانات فوقالعادهای را به کاربر ارائه میدهد. به همین دلیل با توجه به بالا رفتن نرخ دلار و به تبع آن، افزایش شدید قیمت موبایل ، این برند در کشور ما نیز مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

کاربرانی که قصد خرید موبایل شیائومی را دارند بسیار نگران کیفیت ساخت و عملکرد دستگاهشان هستند؛ پایین بودن قیمت گوشی های این برند باعث شده تا سوالاتی برای کاربران پیش بیاید مانند: آیا کیفیت یک گوشی شیائومی خوب است؟ با ساخت و تولید این گوشی جدال بین برندهای معتبر شدت گرفت. این فناوری خیلی زود به برندهای شیائومی، هواوی و حتی سامسونگ راه پیدا کرد. سامسونگ که در زبان کره ای به معنی “سه ستاره” است، یک مجتمع چند ملیتی کره جنوبی است که دفتر مرکزی آن در شهر سئول واقع شده است. این مجتمع که شامل مشاغل وابستهی متعددی است، بزرگترین مجتمع تجاری کره جنوبی را تشکیل میدهد. به همین دلیل کاربر با مشکلات نرم افزاری متعددی روبرو خواهد شد. به این معنا که گوشیهایسریS پرچمداران این برند بوده و گوشیهای سری A میانرده، و محصولات سری M از گوشیهای پایینرده این برند هستند. برند شیائومی یک برند چینی است که در سالهای اخیر گوشیهای موبایل با کیفیت خود را برای رقابت با بزرگترین و معتبرترین برندهای دنیا به بازار جهان فرستاد.

بهطور کلی در این روزها گوشیهای موبایل شیائومی، به رقیبی سرسخت برای برندهای غول موبایل تبدیل شده و طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده اند. تاکنون گوشیهای زیادی از سری A تولید شده است، اکنون این شرکت مدل دیگری را هم معرفی کرده است. اگر بخواهیم با خودمان صادق باشیم به اندازهای به این وسیله وابسته شدهایم که دیگر نمیتوانیم بدون آن زندگی کنیم.با کمی فکر کردن متوجه میشوید که چه زمان زیادی از روزتان را مشغول به کار با گوشی هوشمندتان هستید.دلیل این همه وابستگی و کاربرد زیاد مسلماً فقط جنبهی سرگرمی آن ین وسیله نیست. در مدلهای سری پی 9 که شامل گوشی های هواوی پی 9 و پی 9 پلاس میشدند همکاری این دو شرکت به عرضهی دوربین دوگانه انجامید.با وجود اینکه هواوی مانند شرکتهای دیگر چینی به عنوان عرضه کنندهٔ گوشی های ارزان قیمت شناخته میشود؛ مدلهایی نیز از پرچمداران خود به بازار عرضه کرده که قیمت قابل توجهی دارند.

گوشیهای موبایل سامسونگ در سراسر دنیا کاملاً شناخته شده است و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. هواوی بعد از سامسونگ مقام بزرگترین تولیدکننده گوشی در جهان را دارد که با تولید گوشیهای سری P Mate و میانردههای سری نوا و Y بخش بزرگی از بازار جهانی موبایل را در اختیارگرفتهاست. همه قیمتهایی که در این بخش وجود دارد، بهروزشده و قابل اعتماد است از این دید خوبی به شما برای تنظیم بودجه و خرید ارزان گوشی در بهترین زمان خواهد کرد. درست است که عدهی بسیاری از افراد صرفاً جهت سرگرمی و وقت گذراندن در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام از موبایل خود استفاده میکنند، اما عدهی کثیری هم وجود دارند که برای انجام امور مربوط به شغل خود به این وسیله کاملاً وابسته هستند.