دوربین مدار بسته چیست؟ نصب قیمت بیسیم و باسیم-امن باش

دوربین مدار بسته چیست؟ نصب قیمت بیسیم و باسیم-امن باش

تاریخچه استفاده از اولین دوربین های مدار بسته با سال 1942 باز می گردد که ارتش آلمان برای نظارت بر روند پرتاب موشک های خود از دوربین مداربسته استفاده نمود و اولین دوربین های تجاری با نام Vericon در سال 1949 در آمریکا به بازار عرضه شدند. دوربین های مدار بسته نسبت به ویژگی ها و کاربرد هایی که دارند به دسته های گوناگونی تقسیم می شوند که در ادامه مطلب ” مشاوره خرید دوربین مدار بسته ” به شرح آن ها می پردازیم. اگر شما از علاقمندان به این حوزه هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. تلویزیون نیز مانند سینما از فریب ذهن برای تولید تصویر پویا استفاده می نماید، مغز با دیدن تصاویر با سرعت زیاد تصور حرکت تصویر را خواهد کرد . این کار در سال 1903 در آزمایشگاه ادیسون طراحی و اجرا شد و این کار آغازگر تصویر متحرک بود.

پکیج دوربین مدار بسته 2 عددی ( اقتصادی )

از میان شرکت های زیادی که در زمینه خدمات دوربین مدار بسته فعالیت دارند شرکت یکتا سرویس انتخاب کسانی است که به دنبال خدماتی با قیمت مناسب و www.amnbash.ir کیفیت بالا هستند. مشتری و نظم و دقت در انجام پروژه ها باعث جلب توجه مشتریان چارچوب مدار می شود. نظارت بر عموم با استفاده از دوربین مدار بسته در بسیاری از مناطق در سراسر جهان رایج است. در سال های اخیر استفاده از دوربین های فیلم برداری از بدن به عنوان یک فرم جدید نظارت، اغلب در اجرای قانون، با دوربین های واقع در یک قفسه سینه یا سر رئیس پلیس معرفی شده است معرفی شده است. نظارت تصویری بحث های قابل توجهی در مورد توازن استفاده از آن با حق افراد در خصوص حفظ حریم خصوصی حتی زمانی که در عموم انجام می شود. دوربین مدار بسته صنعتی یا باکس، از دیگر انواع دوربین مدار بسته محسوب می شود.

شما می‌توانید با تماس قبلی، نسبت به زمان دریافت مشاوره حضوری برنامه ریزی لازم را انجام دهید؛ اما برای مشاوره آنلاین و رایگان در هر زمان از روز با پینگونت تماس بگیرید. علاوه بر کیس، وزن و عملکرد این دوربین نیز متفاوت است.همچنین کاربری کامل آن، فضای بیرونی و با ارتفاع مناسب نیاز است. پس از پرداخت موفق و بررسی سفارش شما، کالاهای مورد نظر بسته بندی و با هماهنگی شما از طریق پیک (استان تهران) و پست عادی یا پیشتاز (شهرستان‌ها) ارسال خواهد شد. شما همراهان الرت ایران می توایند بعد از بررسی و انتخاب محصول مورد نظر آن را به سبد خود افزوده و پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز ارسال ، پرداخت خود را از طریق درگاه پرداخت وبسایت انجام دهید . از جمله دوربین های پرطرفدار داهوا نیز می توان به دوربین hdcvi، دوربین full-color و … اشاره کرد.

مشخص کردن نوع برند دوربین مدار بسته

یک تکنولوژی جدیدتری با عنوان POE & EOC نیز برای سیستم های IP نیز ابداع شده است. امنیت و تضمین انتقال اطلاعات در POE بسیار بالا است زسرا آن را ازطریق سیستم های تحت شبکه که امنیت بالایی دارند انجام می دهد. در POE انتقال سیگنال ها توسط کابل شبکه انجام می شود در حالیکه در POC توسط کابل کواکسیال منتقل می شود. داهوا برای اولین بار موفق به تولید دی وی ار ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید. AWB Function این ویژگی سبب تطابق رنگ های زمینه در تصویر با نور موجود در محیط می گردد. در نتیجه رنگ سفید و سایر رنگ ها تا حدود زیادی به صورت طبیعی جلوه می کنند.

دوربین توربو اچ دی هایلوک در سه کیفیت 1، 2 و 4 مگاپیکسلی در بازار ایران موجود است. این درحالی است که دوربین مداربسته تحت شبکه هایلوک که به دستگاه‌های ان وی آر متصل می‌شوند، در انواع 2 و 4 مگاپیکسلی در بازار ایران به فروش می‌رسند. ابتدا نقشه مکان موردنظر را تهیه کرده یا بکشید و سپس نقاطی که احتیاج است دوربین مداربسته نصب شود را مشخص کنید.

دوربین مداربسته در طول روند فشرده سازی و برای کاهش bitrate بخشی از اطلاعات تصویر را از دست می دهد. در واقع بخش های مختلفی از تصویر ممکن است براثر فشرده سازی جزئیات از بین برود. ROI این امکان را به شما می دهد که منطقه ای که برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است را انتخاب کنید تا این منطقه را کمتر فشرده کند و کیفیت تصویر در این بخش حفظ شود. از طریق این مکانیزم می توان بدون نیاز به افزایش بیش از حد رزولوشن، تصویر مناسبی در مناطق حساس داشت.

جانبی دوربین مدار بسته

در ادامه به بررسی بارز ترین ویژگی های محصولات شرکت های سازنده‌ی متفاوت تجهیزات امنیتی می پردازیم تا بتوانید خرید درستی را از دوربین مارکت داشته باشید. دوربین مداربسته آی پی تحت شبکه در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شود. تصاویر دوربین های مداربسته آی پی را می توانید در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت به صورت زنده مشاهده کنید. این دوربین مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید.

  • به این مورد حتما توجه نمایید که برای انتخاب یک دوربین مدار بسته مناسب، بیشتر از هر چیزی باید به نیاز خود توجه نمایید.
  • روش نصب این نوع دوربین ها به دستگاه های ضبط کننده یعنی دی وی آر به این صورت است که از هر دوربین یک کابل کواکسیال به دستگاه دی وی آر با کمک فیش نصب می شود.
  • دوربین های مداربسته خورشیدی نسل جدیدی از دوربین های مداربسته هستند که دارای نصب بسیار آسانی هستند.
  • ظرف مدت کوتاهی دوربین مداربسته هایلوک به دلیل کیفیت مناسب و قیمتی ارزانی که داشت به سرعت جای خود را در بازار تثبیت کرد و مشتریان زیادی از سرتاسر دنیا برای خرید این دوربین‌ها اقدام کردند.

در ادامه پکیج های دوربین مارکت را با یکدیگر مورد بررسی قرار می دهیم. این نوع از دوربین ها دارای ظاهری به فرم مکعب مستطیل یا استوانه ای می باشند. عموما دوربین های بولت برای نصب در فضاهای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند.

در واقع با معرفی یونی آرک تلاش برای دریافت سهم حداکثری بازار این تجهیزات به شکل دیگری آغاز شده است. تکنولوژی تیاندی در سال 1994 به عنوان ارائه دهنده خدمات هوشمند در صنعت نظارت تصویری تاسیس شد. این کمپانی با در میان شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته چینی رتبه سوم را دارد. با توجه به تحقیقات انجام شده در کل دنیا تیاندی رتبه 7 در زمینه سیستم های نظارتی را دریافت کرده است. دوربین مداربسته تیاندی از سری دوربین های مطرح جهان است که هر روز طرفداران بیشتری را برای خود جذب می کند.

پس از دریافت مشاوره می‌توانید از سایت داتیس فرایند خرید خود را انجام دهید. همچنین اگر قصد خرید به صورت عمده و به عنوان نماینده داتیس را دارید، می‌توانید از صفحه درخواست نمایندگی در سایت شرکت پویش رایان داتیس فرم را تکمیل نموده و درخواست خود را ارسال نمایید. نکته دیگری که در خرید تجهیزات مداربسته باید به آن توجه نمایید، قیمت دوربین مدار بسته است. برخی از دوربین‌ها فقط به دلیل اینکه به‌عنوان برند شناخته می‌شوند با قیمت‌های گزافی به فروش می‌رسند. نظارت بر مکان‌هایی که دوربین امنیتی را نصب کرده‌ایم، یکی از درخواست‌های مشتریان و خریداران دوربین نظارتی است. هر شخصی با هزینه‌های روزمره‌ی این روزهای زندگی، هدفش با نصب دوربین مدار بسته، آرامش خاطر است.