قیمت درب عقب لیفان ایکس60 ArianYadak

ولی نکته مهم این است که جنس بیرونی درب عقب لیفان از جنس فلزات و آلیاژهایی با کیفیت بالا تهیه شده است. پوشش خارجی درب طوری طراحی شده است تا در برابر پوسیدگی و اشعه uv مقاوم باشد. در حالتی که شدت تصادف و خسارت وارد شده به اتومبیل بسیار بالا باشد، ممکن است با صافکاری و رگلاژ شدن درب خودرو به حالت اولیه بازنگردد. در این صورت شما می‌توانید برای خرید درب عقب شرکتی با رنگ‌های سفارشی و یا به صورت خام و بدون رنگ اقدام کنید.

کاتالیزور بالا لیفان X60

از این رو حتما در خرید خود توجه داشته باشید و از مراکز معتبر لوازم یدکی مودرنیاز خودروتان را خریداری کنید. گروه ما با تمام انرژی تمام تلاش خود درزمینهٔ ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات لوازم یدکی خودرو شمارا فراهم آورند. از اصول مهم فروشگاه ما ضمانت اصالت و کیفیت کالا، سرعت در ارسال، خدمات پشتیبانی، قابل پیگیر بودن سفارش و قیمت مطمئن و شفاف است که حقی پارت به آن پایبند هست. سایت حقی پارت سعی دارد که درزمینهٔ فروش آنلاین لوازم یدکی خودروهای چینی به‌صورت جامع و کامل در خدمت مشتریان عزیز باشد. این سایت بر پایه رضایت مشتری برنامه‌ریزی‌شده است تا مشتری یک خرید خوب و لذت بخشی داشته باشد. نیل یدک، فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی ماشین و قطعات خودرو است که دسترسی شما را به بازار لوازم یدکی خودرو تهران هموار می‌کند.

از نظر اطمینان از تطابق رنگ قطعات بدنه رنگ کوره ای ذکر کد رنگ ضروری است. برای قطعات رنگ سفارشی مانند مشکی، بژ، آبی رویال و غیره ارسال درب باک توصیه می شود. این درب از متریال با کیفیت و درجه یکی تهیه شده است و تاثیر بسیار زیادی در ظاهر بیرونی خودرو شما دارد.

توجه کنید که این قطعه تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری خودرو شما دارد، بنابراین هر چه زودتر درب اتومبیل را تعویض کنید. درب صندوق عقب لیفان X60 اصلیقطعه‌ای بسیار مهم از قطعات اصلی بدنه خودرو لیفان می‌باشد و این امکان را ایجاد می‌کند تا افراد بتوانند به محتویات درون صندوق عقب خودرو دسترسی پیدا کنند. در فروشگاه لوازم و قطعات یدکی ترودو ، شما می توانید لوازم یدکی انواع خودروهای چینی را به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت در محل سکونت خود تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ترافیک

به منظور خرید و اطلاع از قیمت درب عقب چپ لیفان X60، همین حالا به سایت لوازم یدکی خودروهای چینی کلاب یدک مراجعه کنید. برای مشاهده دیگر محصولات لیفان می توانید به دسته لوازم یدکی لیفانمراجعه کنید و روی برند مورد نظر خود کلیک نمایید. برایخرید قفل درب عقب لیفانX60 می‌توانید همین حالا سفارش خود را در فروشگاه اینترنتی نیل یدک ثبت کنید. نیل یدک فروشگاه تخصصی برای فروش قطعات یدکی و لوازم جانبی خودروهای ایرانی و خارجی می‌باشد.

قیمت درب عقب لیفان ایکس60 ArianYadak

فروشگاه اینترنتی مکس خودرو با هدف تامین قطعات با کیفیت خودروهای چینی و ایرانی و قیمت رقابتی ایجاد شده است که برای تحقق این هدف از تجربه ۱۰ ساله فروش و تامین قطعات یدکی بصورت حضوری بهره درب عقب لیفان X60 گرفته شده است. درب عقب لیفان X60 در انواع وارداتی و شرکتی موجود و قابل انتخاب میباشد. کلیه قطعات خام از بهترین انواع موجود در بازار مناسب حرارت کوره میباشد و از لحاظ آستر و موم کاملا فابریک میباشد.

  • برای عضویت در خبر نامه و اطلاع از اخرین اخبار ایمیل خود را ثبت کنید.
  • این مجموعه با ارائه قابلیت تعویض و مرجوع کردن قطعات لیفان، جایی برای نگرانی در خریدهای اینترنتی باقی نگذاشته است.
  • فروشگاه اینترنتی مکس خودرو با هدف تامین قطعات با کیفیت خودروهای چینی و ایرانی و قیمت رقابتی ایجاد شده است که برای تحقق این هدف از تجربه ۱۰ ساله فروش و تامین قطعات یدکی بصورت حضوری بهره گرفته شده است.
  • در واقع برای باز شدن درب لازم است تا ضامن از دور قلاب آزاد شده و در باز شود.