مروری بر 10 مدل از بهترین لپ تاپ لنوو با ارزش خرید بالا به‌نظر

حتی می‌توانید برخی از فیلم‌های خود را در صفحه نمایش 1080p به نمایش گذاشته و بهترین کیفیت را از آن دریافت کنید. این لپ تاپ مقرون به صرفه، ThinkPad X13 نام داشته و همراه با تراشه‌های AMD در اختیار شما قرار می‌گیرد. بهترین المان‌های موجود در سری تینک‌پد برای این محصول در نظر گرفته شده است و می‌توانید آن را با قیمت پایین‌تری از آن‌چه فکرش را می‌کنید، خریداری کنید. Legion Y740 و Legion Y7000 دو گزینه بسیار خوب هستند که بسته به تنظیمات گرافیکی که مدنظر دارید، می‌توانند به راحتی به اجرای آخرین مدل لپ تاپ لنوو بازی AAA بپردازند. اگر بودجه شما کمی پایین‌تر است، می‌توانید کروم بوک Duet را مدنظر خرید خود قرار دهید.

برای لپ تاپ های مک بوک و پرمیوم ویندوز ۱۰ زمان کار بیش از ۹ ساعت نتیجه خوبی است در حالی که لپ تاپ های گیمینگ و ورک استیشن که می توانند بیش از ۵ ساعت به کار خود ادامه دهند قابل ستایش اند. این شرکت مجموعه گسترده ای از محصولات با یک سری از بهترین نوت بوک هایی که می توانید از هر سازنده ای دریافت کنید ارائه می دهد. لنوو تقریباً برای هر نوع کاربری، از کودکان مدرسه ای گرفته تا گیمرها و مدیران ، لپ تاپ درست می کند. هیچ رکورد سرعتی را نخواهد شکست ، اما برای کسانی که می خواهند کمترین هزینه را انجام دهند ، Chromebook Duet بهترین انتخاب است.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول برای پردازش‌های سنگین اصلا مناسب نیست. لپ تاپ Aspire 3 یکی از لپ تاپ های شرکت تایوانی ایسر است که طراحی بسیار زیبا و با کیفیتی دارد. لپ تاپ های 10 سال قبل معمولا از تکنولوژی های متفاوتی بهره‌مند نبودند و تکنولوژی به کار رفته در آنها با یکدیگر تشابه بسیاری داشت به همین دلیل انتخاب و خرید آنها کار مشکلی نبود. اما لپ تاپ های نسل جدید وضعیت کاملا متفاوتی دارند و در قیمت ها و دسته‌بندی های متفاوتی مانند لپ تاپ گیمینگ، لپ تاپ مناسب طراحی وب، لپ تاپ مهندسی و …. این نوع لپ تاپ ها از نمونه های چند رسانه ای هستند که بازدهی بالایی دارند از این رو می توانید برای فعالیت های چندرسانه ای از آن کمک بگیرید.

  • اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ لنوو هستید ، در ادامه همراه ما باشید.
  • اگر به دنبال یک راهنمای کامل برای خرید لپ تاپ هستید، تا انتها با ما همراه باشید.
  • در این حالت می‌توانید تا چهار لپ تاپ را در کنار هم قرار داده و با بررسی جزء به جزء مشخصات آن‌ها تصمیم درست‌تر و دقیق‌تری بگیرید.
  • Legion 5 – PB هم دقیقا همانند مدل قبلی، از نظر سخت‌افزاری بسیار قدرتمند است.
  • همین لپ تاپ لنوو قدرت خیلی خوبی داره و برای گیمینگ متوسط و برنامه نویسی کاملا مناسبه.
مروری بر 10 مدل از بهترین لپ تاپ لنوو با ارزش خرید بالا به‌نظر ThinkPad P14s Gen 1 – 20S40008AD تنها یک کیلو و ۵۵ گرم وزن دارد و به راحتی می‌توان همه جا آن را با خود حمل کرد. این سیستم پردازنده اینتل Core i7 مدل ۱۱۸۰۰H با محدوده سرعت ۲/۹ تا ۴/۱ گیگاهرتز دارد. لپتاپ‌هایی در ادامه معرفی خواهیم کرد، از جمله سیستم‌هایی بسیار قدرتمند با پردازنده‌های بالا با رنج قیمت بالای ۲۰ میلیون است. گاهی برای انجام دادن کارهای گرافیکی خیلی سنگین و انجام کارهایی مثل طراحی نقشه و… نیاز به داشتن سیستم‌هایی با ظرفیت بالا و امکانات بیشتر خواهیم داشت. پردازنده گرافیکی IdeaPad 3 15ITL6 – A هم اینتل مدل Iris Xe است که می‌تواند برای انجام دادن کارهای گرافیکی و ادیت ویدیو بسیار مناسب و کارآمد باشد.

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IMH05

تنوع لپ تاپ های شرکت لنوو باعث شده که افراد زیادی به خرید این محصولات فکر کنند. لنوو برای هر گونه فعالیتی و هر کاربری محصولاتی خاص راهی بازار کرده است. اگر یک کاربر معمولی باشید یا یک گیمر یا حتی فردی که برای کسب و کار خودش به یک لپ‌تاپ نیاز دارد، حتما گزینه مناسبی در میان لپ تاپ های لنوو پیدا خواهید کرد.

نمایندگی لنوو

اگر هنوز هم نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، و یکی از طرفداران ایسوس نیز هستید، می‌توانید مقاله لپ تاپ ایسوس بهتر است یا لنوو را بخوانید. از آنجایی که لنوو لپ تاپ های مختلفی بر اساس کاربرد های مختلف تولید و عرضه کرده است، سری های مختلفی نیز دارد. قبل از خواندن ادامه سری های لپ تاپ های لنوو، به شما پیشنهاد می‌کنیم به دسته بندی مقالات تاپ ترین های لپ تاپ سری بزنید و مقالات مرتبط را بخوانید. لنوو تقریباً برای هر نوع کاربری، از بچه های مدرسه گرفته تا گیمرها و مدیران تجاری، لپ تاپ می سازد. ما لپ‌تاپ‌های مورد علاقه فعلی لنوو را در بالا فهرست کرده‌ایم، اما اگر در حال تحقیق هستید، می‌توانید تفاوت بین خطوط تولید اصلی این شرکت را بدانید.

اگر به دنبال چیز مرسوم تری هستید، ThinkPad X1 Nano رقیبی ۱۳ اینچی برای XPS 13 است. این لپ تاپ یک باتری 2 سلولی دارد که ساعت های طولانی می توان با آن کار کرد، زیرا باتری آن 10 ساعت شارژ نگه می دارد که برای تماشای فیلم بهترین انتخاب است. علاوه بر این، دارای بلوتوث 5.0 به همراه 3.60 گیگاهرتز Turbo Boost (سوئیچ به فرکانس های بالاتر) است. یکی از محبوب‌ترین برندهای بازار لپ‌تاپ در دنیا بدون ‌شک برند لنوو است که در رده‌بندی بهترین‌ها از دید کاربران قرار گرفته. بر اساس گزارش Business Insider، برند لنوو با 24.3 درصد سهم، بالاتر از رقبای خود قرار دارد و پیشتاز بازار است.