همه آنچه که باید در مورد خرید آهن آلات از بورس بدانید | fooladiha

در راه اندازی آهن فروشی نیز همانند راه‌اندازی سایر مشاغل نیاز به دریافت مجوز است. اگر قصد دارید یک بنگاه آهن فروشی تاسیس کنید ولی سر رشته ای از این شغل ندارید، حتما در این دو قسمت ویدئو همراه ما باشید. در این ویدئوها مزایا ، معایب و ریسک هایی که قرار است در این شغل داشته باشید را مطرح می کنیم و 10 نکته که در ادامه کار می تواند به شما کمک کند را بیان خواهیم کرد. علاوه بر آن نکاتی را برای شناخت بازار فروش و همچنین بازار مناسب خرید مقاطع فولادی را به شما ارائه می کنیم. یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مشتریان، خرید آهن‌آلات با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت است. شما با خرید آهن آلات از عصرآهن با سامانه مطمئن و معتبری روبه‌رو هستید که برای تمام چالش‌های شما در بازار آهن پاسخ‌گو است.

آموزش خرید انواع مختلف آهن آلات از بورس کالا

با یک نگاه کلی به کارایی و اهمیت این عنصر حیاتی، می‌توان به نقش سازنده و مهم آن پی برد؛ زیرا این عنصر ارزشمند کاربردهای فراوانی در صنایع و حوزه‌های مختلف دارد و همین موجب می‌شود که نیاز به آن روزبه‌روز بیشتر شود. شرکت های بازرگانی، کلیه مراحل خرید شمش از مرحله ثبت سفارش تا تحویل آن را با پیگیری و همراهی خود تسهیل می نمایند. حتی در مرحله آخر و تحویل بار نیز در صورت وجود هرگونه مشکل یا مغایرت، به راحتی می توانید نسبت به رفع آن اقدام نمایید. در عین حال، خریدار نیز با اطلاع از نکاتی که باید در هر مرحله رعایت کند می تواند بهترین کیفیت را دریافت نماید. در ادامه، نکات بعد از خرید را بررسی می کنیم که مشتری باید آن ها را در نظر بگیرد.

مشاغل مرتبط با شغل آهن‌ فروشی کدام است؟

همه آنچه که باید در مورد خرید آهن آلات از بورس بدانید | fooladiha

برای خرید مقاطع فولادی از بورس کالا می‌توانید از طریق مجموعۀ عصرآهن اقدام کنید. پیوان ثمره بیش از پنجاه سال فعالیت مستمر و اعتباری درخشان در زمینه‌ تأمین و توزیع مقاطع و ورق‌های فولادی و خرید فروش آهن ضایعات تخته نراد است. سامانه فروش این شرکت بعد از مدتها فعالیت رسمی در بازار سنتی، برای رفاه و سهولت بیشتر مشتریان عزیز در سراسر کشور، خرید و فروش به صورت تلفنی و آنلاین را نیز فراهم کرد.

  • این متریال ممکن است طولی بیش از دو متر نیز داشته باشند و به جهت حمل‌ونقل و همین‌طور استفاده از فلز به‌عنوان فراوری ساخت مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  • پس از صدور حواله خرید توسط کارگزاری، ظرف 3 روزکاری فرصت دارید کل مبلغ خریداری شده را تسویه کنید.
  • نخستین نکته‌ای که برای خرید آهن از کارخانه بایدبدانید این است که خرید به این روش برای تناژهای پایین امکان‌پذیر نیست.
  • در ادامه این مقاله از آهن پویا ما راهکارهای کاملا کاربردی برای خرید آهن به شما توصیه کرده ایم تا بتوانید آهن مورد نیاز خود را از کارخانه و با قیمت کارخانه خریداری نمایید.
  • از شمش آهن به صورت گسترده در حمل و نقل و به عنوان ماده‌ی اولیه ساخت انواع مقاطع فلزی از قبیل میلگرد، نبشی و … استفاده می‌شود.

کارخانه های تولید شمش فولادی در شهرهای مختلف قرار دارند که مهم ترین آن ها شهرهای اصفهان، اهواز، کرمان یزد، قزوین، ساوه، تبریز، مشهد و سمنان می باشد. از جمله کارخانه های تولیدکننده شمش نیز می توان به کارخانه ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، آهن و فولاد ارفع یزد و فولاد سیرجان اشاره کرد. قیمت شمش به پارامترهای مختلفی مانند آنالیز شمش، میزان عرضه و تقاضا در بازار آزاد و بورس، قیمت جهانی سنگ آهن، نوسانات قیمت دلار و … بستگی دارد. به طور مثال، قیمت شمش آنالیز ۳SP به دلیل انعطاف بیشتر و خواص مطلوب، قیمت بالاتری نیز دارد. برای اطلاع دقیق ‌از قیمت شمش اعلامی از سوی کارخانه، می توانید به صفحه قیمت شمش آهن ملل مراجعه فرمایید (قیمت شمش فولادی در سایت آهن ملل به صورت روزانه آپدیت می شود). انواع شمش فولادی به سه دسته بیلت، بلوم و اسلب تقسیم می شوند که بیلت و بلوم بیشتر در تولید مقاطع فولادی و اسلب در تولید انواع ورق کاربرد دارد.

یک موضوع خیلی مهم دیگر آن است که باید با نحوه معامله در این بازار آشنا باشید و رفتار با مشتری ها و تامین کنندگان را بشناسید. خرید آهن آلات از بورس کالا اگر رقم پیشنهادی شما، بالاترین رقم باشد و برندۀ رقابت شوید، صورت حسابی برای شما از سمت کارگزاری ارسال خواهد شد و شما باید تا مهلت مقرر تسویۀ خود را انجام دهید. علاوه بر این قیمت روز آهن‌آلات در سایت عصرآهن موجود است و شما به‌راحتی می‌توانید به صورت لحظه‌ای از قیمت میلگرد، تیرآهن و سایر مقاطع فولادی اطلاع یابید. در مورد نحوه عرضه فولاد در بورس کالا، کارگزاری مربوطه تمامی مدارک را در اختیار شما قرار خواهد داد و شما می‌توانید اطلاعات لازم را از آن‌ها دریافت کنید. بعنوان شخصی که بیشتر از ۱۰ سال هست که دارم به شرکت های تولیدی بازرگانی در حوزه صنعت فولاد مشاوره میدم، میخوام اثربخش ترین روش بازاریابی و فروش آهن آلات رو باهات به اشتراک بذارم. خرید محصولی مانند میلگرد که یکی از محصولات کلیدی و بسیار مهم در هر پروژه ساختمانی به حساب می آید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.