پرده کرکره چوبی آسان پرده فروش آنلاین پرده کرکره ,پرده کرکره چوب , پرده کرکره فلزی , پرده حصیری بامبو , پرده شیدرول , پرده زبرا , پرده عمودی لوردراپه , پرده پارچه ای

همچنین شما می‌توانید به صورت حضوری در شوروم ما حاضر شده و ضمن مشاهده نمونه ها، خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید. لازم به ذکر است در هر دو حالت حضوری و غیر حضوری کارشناسان ما در تمامی مراحل (اندازه گیری، انتخاب و نصب) پشتیبان شما خواهند بود. اما به این نکته باید توجه داشت که عرض تیغه ها محدود و حداکثر حدود 2 متر می توان یک تکه مونتاژ نمود. در نتیجه برای پنجره هایی که عرض آنها بیشتر از 2 متر است باید پرده ها را 2 تکه و یا بیشتر سفارش دهید. هر زمان، روز یا شب شما می توانید از خورشید لذت ببرید، کمی از حریم خصوصی لذت ببرید، اما مهمتر از همه، از کنترل کامل بر نور با کمک پرده در خانه خود لذت ببرید.

راهنمای خرید آنلاین پرده کرکره

پرده کرکره چوبی معمولا با دو ابعاد تیغه 25 میل و 50 میل عرضه می‌شوند که مانند دیگر حالتهای کرکره‌ای دارای طناب یا زنجیری برای باز و بسته کردن پرده و تنظیم میزان نور vistapardeh.ir/ می‌باشند. بر اساس این که جنس تیغه استفاده شده در پرده کرکره ای چه نوعی باشد، قیمت پرده کرکره چوبی نیز تغییر می کند. برای ساخت تیغه های کرکره چوبی از چوب بامبو استفاده می شود زیرا چوب بامبو دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی می باشد.

بهتر است بدانید که جنس این محصول در مقایسه با نمونه فلزی سنگین تر می باشد به همین جهت دارای مقاومت بیشتری نیز می باشد. پرده های چوبی به دلیل ساخته شدن از مواد طبیعی به مراتب زیبایی بیشتری نسبت به کرکره های فلزی دارند. پرده های چوبی یکی از شیک و لوکس ترین پرده هایی هستند که از آن ها در انواع فضای اداری و مسکونی استفاده می شود. کرکره آلومینیومی و فلزی که در سبک ها و رنگ های مختلف و متنوعی روانه بازار می شود جزو محبوب ترین طرح های پرده کرکره است . این محصول تنوع زیادی دارد در نتیجه شما می‌توانید از رنگ های خنثی، رنگ تیره، رنگ روشن و یا ترکیب آنها متناسب با دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید پس دست شما برای انتخاب رنگ ها بازتر می باشد. همواره پیشنهاد ما برای انتخاب عرض تیغه‌­های پرده کرکره چوبی استفاده از مدل 50 میلیمتری است زیرا که زیبایی بیشتری دارند و تفاوت قیمت زیادی هم با مدل 25 میلیمتری ندارند.

این پرده ها به وسیله طنابی نایلونی بالا پایین می شوند .همچنین پرده کرکره فلزی دارای میله ای باتومی شکل است که سایه روشن پرده توسط آن انجام می گردد. به این معنی که شما در طول روز می‌توانید نور ورودی خود را تنظیم و حتی در صورت تمایل، نور را کامل مسدود کنید. جنس قطعات اصلی پرده از آلومینیوم است و واحد قیمت آن براساس هر مترمربع می‌باشد. این کرکره دارای تنوع طرح و رنگ بالایی است و تمام سلایق افراد جامعه را پاسخ می‌دهد. تمیز کردن کرکره های چوبی، ساده و آسان است؛ کافیست با دستمال مرطوب و یا حتی خشک، آن را تمیز کنید.

  • اگر در نزدیکی ساحل یا در مناطقی با رطوبت و گرمای شدید زندگی می کنید، پرده های چوبی مصنوعی به کار شما می آیند.
  • این محصول در طیف رنگ های روشن و تیره تولید می شود و به آسانی با دکوراسیون محیط قابل ست کردن است.
  • در صورت نشستن گردوخاک یا لکه روی تیغه های آن، می-توان از یک پارچه مرطوب برای تمیز کردن آنها استفاده کرد.
  • در این حالت با استفاده از ریموت می توان به آسانی از انواع حالت های پرده زبرا استفاده نمود و نور محیط را کنترل کرد.
  • در حالی که پرده های مصنوعی بهتر از چوب واقعی در برابر رطوبت مقاومت می کنند، از خیساندن آنها خودداری کنید.
  • برای نصب پرده های کرکره چوبی نیاز است که پایه پرده را به سقف و یا دیوار متصل کنید.

در نتیجه از مزایای پرده کرکره می‌توان به داشتن همزمان حریم خصوصی و نور مناسب منزل اشاره کرد. این محصول همانگونه که از اسمش برداشت می‌شود، پرده کرکره افقی دارای تیغه های چوبی که در مقایسه با نمونه فلزی سنگین تر و دارای مقاومت بیشتری است . این پرده ها دارای 2 نوع تیغه دو و نیم سانت و 5 سانت است که در ابعاد دلخواه ساخته می‌شود .

پرده کرکره چوبی آسان پرده فروش آنلاین پرده کرکره ,پرده کرکره چوب , پرده کرکره فلزی , پرده حصیری بامبو , پرده شیدرول , پرده زبرا , پرده عمودی لوردراپه , پرده پارچه ای

پرده لوردراپه ساده، انواع پرده تصویری را از دکوراسیون داخلی ویستا افرند بخواهید. کارشناسان ما کاتالوگ پرده ها را در اختیار شما قرار می‌دهند و شما سر فرصت پرده مورد نظر خود را انتخاب و خرید خود را نهایی می‌کنید. پرده کرکره از آن دسته محصولات دکوراسیونی است که قیمت های متنوعی دارد.

تمیز کردن پرده کرکره ای مانند دیگر پرده ها روش مخصوص به خود را دارد که با انجام آن مرحله به مرحه و طی مدت زمان کوتاهی می‌توانید پرده خود را تمیز کنید. یکی از مراحل اولیه برای تمیز کردن کرکره گردگیری با استفاده از دستمال یا پرهای گردگیر است. دارای طرح ها و تنوع رنگ بسیار که امکان استفاده در هر فضایی رو میسر می‌کند. این پرده از تیغه ها یا به اصلاح اسلت های افقی می باشد که از جنس چوب با روکش های رنگی مختلف تشکیل شده که با نخ یا نوار به یکدیگر متصل می شوند.

ما را در فضای مجازی دنبال کنید