گوشی اقتصادی خرید گوشی ارزان و زیر 5 میلیون تومان فونر

گوشی اقتصادی خرید گوشی ارزان و زیر 5 میلیون تومان فونر

BLU J7L از یک پردازنده 4 هسته ای و 1 گیگابایت رم بهره می برد که اموری مانند وبگردی، گشت و گذار در شبکه های اجتماعی صفحه وب مربوطه و … را به خوبی هندل می کند. حافظه ذخیره سازی این گوشی 32 گیگابایت است اما می توانید به وسیله کارت حافظه آن را افزایش دهید. یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده که می تواند با رزولوشن 30 فریم و به صورت FHD فیلمبرداری کند. دوربین سلفی نیز رزولوشنی 8 مگاپیکسلی دارد و با کیفیت HD فیلمبرداری می کند. بخش باتری به یک باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی مجهز شده و با در نظر گرفتن نوع کاربری گوشی کاملا کافی بنظر می رسد. این دستگاه دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی است.

باتری این مدل ۴۳۰۰ میلی‌آمپریست که با فست‌شارژ ۶۶ واتی تنها در ۴۵ دقیقه فول شارژ می‌شود. ناگفته نماند عکاسان نیز نباید به سادگی از این مدل موجود در لیست راهنمای خرید گوشی بگذرند، چرا که دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی آن، یکی از بهترین‌هاست. این مدل که یکی از بهترین گوشی های ۲۰۲۲ در رده اقتصادی معرفی شده در بازار است مشخصات بسیار خوبی دارد و توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند. نمایشگر استفاده شده در شیائومی نوت ۱۱ از نوع AMOLED بوده و از نظر رزولوشن و روشنایی در رنج قیمتی خود کم‌نظیر است. البته به این مشخصات رفرش ریت ۹۰ هرتزی و پوشش گوریلاگلس ۳ را نیز باید اضافه کنیم. در بطن این مدل تراشه Snapdragon 680 4G قرار گرفته که برای کارهای روزانه بسیار خوب است.

  • لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.
  • سایز صفحه نمایش معادل ۶.۴۹ اینچ است و به همین دلیل کاربران بسیاری به خرید این گجت تشویق خواهند شد؛ زیرا این سایز صفحه نمایش برای اجرای بازی و مشاهده ویدیو بسیار مناسب است.
  • زیر قاب این گوشی یک پردازنده ۱۲ نانومتری با برند یونیسوک حضور دارد که ۴ گیگابایت رم آن را برای اجرای برنامه‌های مختلف همراهی می‌کند.
  • به دلیل میان‌رده بودن این گوشی هوشمند گوگل تصمیم گرفت از محافظ Gorilla Glass 3 شرکت کورنینگ برای محافظت از صفحه نمایش استفاده کند.
  • اگر به فضای ذخیره بیشتری نیاز دارید، می‌توانید سیم‌کارت دوم خود را خارج کرده و به‌جای آن کارت حافظه قرار دهید.

در دنیای گیمینگ، ایسوس همیشه بهترین گوشی های دنیا تا کنون را وارد بازار کرده است. ایسوس راگ فون 6 پرو، با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، نمایشگر امولد 165 هرتزی با نرخ نمونه‌برداری لمسی 720 هرتز همراه شده است. در سال های اخیر مشتریان راه سخت و دشواری برای خرید اجناس اصلی و با کیفیت و تشخیص آن ها از اجناس تقلبی ،کپی و بی کیفیت در پیش دارند. این امر می‌تواند باعث دور شدن مشتریان و کاربران از خرید مجازی و هد رفتن وقت ، انرژی و منابع می‌شود. مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به خرید کالاهای با کیفیت و اصلی همواره سعی در رفع نیاز های مشتریان نیاز به بهترین و سریع ترین شکل ممکن بوده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G

ردمی نوت ۴ ایکس به‌عنوان نسخه‌ی اسنپدراگون ردمی نوت ۴ از نظر کیفیت ساخت از بهترین‌های رده‌ی قیمتی خود است؛ اما نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی مدیاتک یک پله بالاتر از ردمی نوت ۴ ایکس قرار می‌گیرد. قاب و فریم فلزی ردمی نوت ۴ ایکس یکپارچه هستند و انحنای پشت دستگاه آن را خوش‌دست کرده است. با این حال گوشی‌هایی با طراحی مدرن‌تر و زیباتر در این رده‌ی قیمتی وجود دارد. ردمی نوت ۵ ارزان‌ترین گوشی فهرست ما محسوب می‌شود که شیائومی قاب و فریم پلاستیکی اما باکیفیت برای آن در نظر گرفته است. اگر لک‌پذیر بودن گوشی برایتان مهم است، ردمی نوت ۵ ای رضایت شما را جلب خواهد کرد.

گوشی موبایل اینفینیکس مدل Hot 11 Play X688B دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت + هدیه سیم کارت…

در بخش صفحه نمایش آنر محصول اقتصادی جدید خود را به یک پنل 6.74 اینچی با رزولوشن HD+ مجهز کرده. نقطه قوت این نمایشگر نرخ نوسازی 90 هرتزی آن است که در کنار پردازنده اسنپدراگون 680 ساخت کوالکام باعث شده‌اند تا عملکرد گوشی بسیار روان باشد. دوربین اصلی Honor X7 یک سنسور 48 مگاپیکسلی است که مجهز به فوکوس خودکار تشخیص فاز بوده و تصاویر بسیار باکیفیتی ثبت می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمر که در این گوشی قرار داده شده شارژ موردنیازتان را برای یک و نیم روز استفاده نیمه سنگین تامین خواهد کرد.

در کل، عملکرد گوشی خوب است، اما اگر اهل بازی هستید، این گوشی هوشمند را توصیه نمی‌کنیم، زیرا برای انجام بازی‌های سنگین در تمام طول روز ساخته نشده است. با این حال، پردازنده خوب است و در زندگی روزمره با مشکلی مواجه نخواهید شد. از بهینه سازی عالی تا گزینه های سفارشی سازی موجود و نرم افزار، همه این موارد در A23 بسیار قوی است. اگر کاربری هستید که به بازی کردن به گوشی اعتیاد دارید، A23 گزینه مناسبی برای خرید گوشی سامسونگ نخواهد بود. امید داریم با آگاهی از بهترین گوشی سامسونگ و مطالعه نقد و بررسی تخصصی آن‌ها می‌توانید خریدی به مراتب ایده‌آل‌تر داشته باشید. البته لازم به ذکر است بدانید که سری‌هایی در این کمپانی وجود دارد که به دسته پایین‌رده‌ها شناخته می‌شوند.

البته فراموش نکنید که ما کیفیت عملکرد این گوشی را نسبت به گوشی‌های هم قیمت آن بررسی می‌کنیم و نباید آن را با گوشی‌های اقتصادی دیگر مقایسه کرد. این گوشی از لحاظ عمر باتری نیز عملکرد خوبی دارد و در صورت استفاده‌ای معمولی می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد. اگر حالت Power saving mode را در این گوشی فعال کنید، عمر باتری آن به دو روز نیز خواهد رسید.