قیمت خودرو امروز 15 آبان 1401

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر نیز با افزایش شش میلیونی خود، حالا 318 میلیون تومان ارزش دارد. در این میان، تیپ پنج این مدل پژو نیز چهار میلیون تومان گران شد و در بازار کشور در نرخ 370 میلیون تومان ثبت شد.


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65530167/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D9%86پژو پارس اتوماتیک هم امروز با پنج میلیون افزایش قیمت نسبت به دیروز، به قیمت 492 میلیون تومان در بازار خودرو ایران به فروش می‌رسد.

برخلاف ماه‌های گذشته که قیمت پراید ثابت مانده بود، اما بالا،ه سقف‌شکنی تاریخی دلار این ثبات را ش،ت و این خودرو را با افزایش قیمت همراه کرد. برای مثال، پراید ۱۱۱ اکنون با یک میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته،  با قیمت 206 میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با افزایش سه میلیونی خود، به نرخ 183 میلیون تومان عرضه می‌شود.

خودرو دنا معمولی هم که مدت‌ها بود با ثبات قیمتی همراه شده بود، اما امروز صبح با افزایش یک میلیون توم، نسبت به روزهای گذشته، با قیمت 415 میلیون تومان در بازار عرضه شد. اما باید توجه داشت که این خودرو طی تنها یک ماه با ۱۰ ملیون تومان افزایش قیمت همراه شد.

به گزاش اینترآذ، قیمت خودرو صفر ایر، روز ‌‌یکشنبه 15 آبان ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه با تغییراتی همراه شد. بازار خودرو روزهای عجیبی را پشت سر می‌گذارد. با افزایش نرخ دلار از هفته گذشته، قیمت خودروها نیز با افزایش همراه شد. البته برخی معتقدند که قیمت خودرو هم‌گام با نرخ دلار افزایش نداشته است. اما با نگاهی به آمارها می‌توان دریافت که تقریبا تمام خودروهای داخلی در بازار افزایش قیمت داشتند.

تیبا هاچ‌بک‌ پ، که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، برخلاف روزهای گذشته چهار میلیون تومان افزایش قیمت داشت در محدوده 218 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

پژو ۲۰۷ اتومات که در ماه گذشته ۵۹۰ میلیون تومان ارزش داشت، اما این هفته با رشدی ناگه،، این خودرو 10 میلیون تومان افزایش یافت و  هم‌اکنون در سطح 625 میلیون تومان ،ید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو مدت‌ها بود که ثبات نسبی پیدا کرده بود. اما با سقف‌شکنی قیمت دلار در هفته گذشته، بازار خودرو نیز مجددا ملتهب شد و بازار دوباره شاهد جهش قیمتی تقریبا تمام خودروهای ایر، شد.

قیمت خودرو صفر ایر، در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به شرح زیر است:

قیمت خودرو مدت‌ها بود که ثبات نسبی پیدا کرده بود. اما با سقف‌شکنی قیمت دلار در هفته گذشته، بازار خودرو نیز مجددا ملتهب شد و بازار دوباره شاهد جهش قیمتی تقریبا تمام خودروهای ایر، شد.